Vânzările de autobronzante au atins 5 milioane de lei în 2023

Piața produselor cu efect autobronzant din România merge pe un trend ascendent. Euromonitor arată cifre de vânzări de aproximativ 5 milioane de lei, înregistrate în România, în 2023, de la 4,5 milioane de lei în 2022. Specialiștii se așteaptă ca piața produselor autobronzante să ajungă la 5,3 milioane de lei în 2025 și la 5,6 milioane de lei în 2026.

În România, majoritatea brandurilor de produse cosmetice și îngrijire personală de pe piață au și game de autobronzante, iar unele dintre cele mai populare sunt cele ale brandului Dove.

Toate produsele Dove Summer Revived sunt formulate cu ingrediente de origine naturală, care hrănesc și îngrijesc pielea, precum Aloe Vera, glicerină și niacinamidă (formă a vitaminei B3), astfel că asigură o hidratare a pielii de până la 48 de ore.

Consumatorii pot găsi în magazinele din întreaga țară un kit complet Dove, cu spumă autobronzantă și mănușă pentru aplicarea acesteia.

„Începând din 2023, consumatorii pot găsi la raft gama de loțiuni și spume de corp cu efect autobronzant Dove Summer Revived, care hidratează și îngrijesc pielea și oferă, în același timp, un efect de bronz uniform, gradual, cu aspect natural. Astfel, consecințele negative ale expunerii prelungite la soare, precum arsurile solare sau îmbătrânirea pielii din cauza razelor UV, sunt evitate, iar rezultatele obținute sunt similare unei vacanțe la plajă”, spune Cristina Moraru, Beauty&Wellbeing Lead Unilever South Central Europe.

Dove Summer Revived este rezultatul unor ample procese de cercetare și dezvoltare de produs utilizând tehnologii de ultimă generație.

Astfel, consumatorii au la dispoziție un produs eficient, care nu pătează hainele, au un miros plăcut și le oferă un bronz uniform, cu aspect natural, mai mult sau mai puțin intens, fără tentă portocalie.

„Autobronzantele graduale Dove Summer Revived se folosesc de chimia naturală a pielii pentru a oferi un bronz natural, fără mirosul clasic de autobronzant. Produsele dezvoltate de echipa noastră de cercetători sunt testate dermatologic pentru a fi siguri că se potrivesc oricărui tip de piele, bronzează treptat și sunt disponibile în două game de nuanțe: de la deschis la mediu și de la mediu la închis. Mai mult decât atât, dincolo de a oferi un bronz natural, perfect uniform, autobronzantele Dove Summer Revived asigură și hidratarea pielii; produsele sub formă de loțiune au efect de hidratare de până la 72 de ore, iar cele sub formă de spumă (mousse) unul de până la 48 de ore”., spune Rich Connell – Senior Scientist Dove.

În general, se recomandă utilizarea unor produse autobronzante care să nu aibă efect imediat, ci progresiv. În acest fel, rezultatul final poate fi anticipat, iar riscul de a obține un bronz prea intens este eliminat.

În cazul produselor din Dove Summer Revived, bronzul devine vizibil în decurs de două ore de la aplicare și se intensifică în următoarele 72 de ore. Ulterior, poate fi reaplicat ori de câte ori este nevoie, în funcție de intensitatea dorită.

 

 

Articolul precedentPepsiCo: compania a inaugurat un depozit automatizat în urma unei investiții de 33,5 milioane de dolari
Articolul următorPepsiCo a lansat Doritos Flamin’ Hot în România
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.