Pepco România deschide magazinul cu numărul 300

Pepco România, prezent pe piața locală de 5 ani și jumătate, inaugurează magazinul cu numărul 300 în Pitești – Bascov, județul Argeș. Din dorința de a fi cât mai aproape de clienți, Pepco a deschis magazine și în localități cu mai puțin de 20.000 de locuitori, iar în acest moment retailerul are cel puțin câte un magazin în fiecare județ.

Câteva dintre obiectivele asumate de Pepco România pentru viitor sunt: deschiderea magazinului cu numărul 500, dezvoltarea și îmbunătățirea magazinelor existente, dar și diversificarea gamei de produse. Toate acestea vor fi făcute, desigur, cu respectarea reglementărilor în vigoare în contextul epidemiologic și cu o atenție sporită în ceea ce privește siguranța clienților și a angajaților.

“Secretul care a făcut posibilă ascensiunea fulminantă pe piața locală este strategia consistentă și sprijinul neprețuit primit din partea grupului Pepco, unde o echipă centrală extrem de competentă a avut grijă să ne ofere tot know how-ul necesar. Acest lucru a fost dublat de eforturile unei echipe locale compusă din oameni extrem de ambițioși, care nu și-au impus limite. Nu putem uita nici de partenerii noștri, fără de care nu am fi reușit să ajungem unde suntem – aceștia au răspuns întotdeauna rapid nevoilor noastre și au livrat la standarde foarte înalte.”, Anca Radu, Director Operațional Pepco România.

Pepco este un lanț european de retail, care oferă clienților săi tot ceea ce au nevoie pentru a-și îmbrăca familiile și pentru a-și decora casele, la prețuri mici.

Clienții Pepco sunt în principal femeile atente cu bugetul alocat cumpărăturilor, dar care, în același timp, vor să fie mândre de modul în care își îngrijesc familia și casa.

Pepco operează peste 2000 de magazine în 12 țări (Bulgaria, Republica Cehă, Croația, Estonia, Ungaria, Lituania, Letonia, România, Polonia, Slovacia, Slovenia, Italia), urmând să se extindă și pe noi piețe precum Serbia. Brandul a fost lansat în 2004 în Polonia și a captat încă de la început atenția clienților, ceea ce a condus la extinderea operațiunilor în Europa Centrală și de Est.