Penny Market va redeschide pe data de 20 februarie a.c. magazinul sau de pe strada Luica din Bucuresti intr-un nou format. „Relansarea Penny Market Luica in acest format modern si dinamic intareste pozitionarea retailerului german: cel mai accesibil retailer de proximitate, atat in privinta localizarii magazinelor, cat si in cea a gamei de produse comercializate si a preturilor adaptate oricarui buzunar”, spun reprezentantii retailerului.
Magazinul dispune de sortimente noi, un design simplificat si modern, dar si zone largi dedicate produselor proaspete, vinurilor de calitate si articolelor vrac. Noul layout propune un interior prietenos, modern, practic, dar si dinamic, oferind o experienta de shopping imbunatatita si posibilitatea de a gasi mai repede produsele dorite. Magazinul are si zone noi, dedicate diverselor momente si ocazii de consum. Sunt disponibile, ca si pana acum, sortimentele internationale, doar ca acestea vor fi imbunatatite si completate cu surprize saptamanale, cu precadere din Italia, Franta si Germania.
Vitrina cu servire asistata, un punct important in noul magazin Penny Market, le va oferi clientilor posibilitatea de a achizitiona produse vrac, din categoriile carne proaspata, branzeturi, mezeluri feliate, masline. Sectorul dedicat legumelor si fructelor proaspete este imbogatit si ofera si solutii ready to eat. Astfel, in aceasta zona vor fi disponibile mixuri de salate, sosuri, precum si fructe. O noutate importanta a magazinului urban o constituie gama diversificata de articole disponibile in varianta vrac; acestea se gasesc nu numai in zona de produse proaspete, ci si in cea de dulciuri, snacks-uri sarate, legume si peste congelat, vin, dar si in cea de mancare pentru animalele de companie.
Magazinul Penny Market Luica dispune de o suprafata de vanzare de 1.000 mp, asigura 80 de locuri de parcare si are 20 de angajati.
Acasă Retail & FMCG Stiri Penny Market implementeaza un nou format de magazin, adaptat mediului urban