Penny deschide un al patrulea magazin în Constanța

Penny își extinde rețeaua și inaugurează un nou magazin în Constanța. Acesta este cel de-al patrulea magazin deschis de retailer în orașul Constanța. Astfel, rețeaua Penny ajunge la 349 de unități la nivel național.

Noul magazin deschis de Penny în Constanța este situat pe strada Barbu Ștefănescu Delavrancea, nr. 14. Are o suprafață de vânzare de 744.62 mp, iar parcarea dispune de 40 de locuri, dintre care patru sunt destinate persoanelor cu dizabilități.

Noul magazin își va întâmpina clienții după următorul program de funcționare:
• luni – sâmbătă, între 07:00 – 22:00
• duminică, între 08:00 – 21:00.

Clienții care vor vizita magazinul Penny din Constanța se vor bucura de un design modern și accesibil. Acesta reflectă evoluția strategică a retailerului Penny în România și pune accent pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți și pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO (produse cu ingredientul principal din România, procesate și ambalate în țară).

Designul magazinelor Penny. este primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii conform preferintelor clienților români, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, magazinele Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 349 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

Penny se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Articolul precedentNestlé: Peste un sfert dintre români nu mănâncă zilnic legume
Articolul următorKaufland lansează campania de oferte „Pregătit pentru școală”
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.