Noul centru comercial din Roman găzduiește peste 50 de spații comerciale și un hipermarket Carrefour

0
110

Centrul comercial Roman Value Centre, cea mai modernă destinație de shopping și petrecere a timpului liber inaugurată în orașul Roman, proiect dezvoltat de Prime Kapital, găzduiește peste 50 de spații comerciale pentru toate categoriile de vârstă și interese, pe o suprafață închiriabilă de aproximativ 20.000 metri pătrați. Roman Value Centre este poziționat pe strada Mihai Viteazu, nr. 3, Roman, și pune la dispoziția clienților peste 700 de locuri de parcare.

Centrul comercial, care include un hipermarket Carrefour, o galerie comercială și spații de tip strip mall, va deservi peste 160.000 de locuitori atât din municipiul Roman, cât și din localitățile din împrejurimi, și va genera peste 600 locuri de muncă.

În urma acestei investiții, noul centru comercial își așteaptă vizitatorii cu o ofertă generoasă de branduri de fashion și accesorii, servicii, beauty, articole sportive, tehnologie, home&deco, jucării și produse pentru copii. La Roman Value Centre, vizitatorii pot găsi un food court generos, cu un design unic pe piața de retail din România și experiențe culinare pentru toate gusturile, precum și opțiuni variate de divertisment, perfecte pentru petrecerea timpului liber alături de familie și prieteni.

Printre magazinele care își așteaptă clienții se numără branduri internaționale și naționale: Carrefour, C&A, Altex, JYSK, Pepco, Noriel, Deichmann, Takko, Hervis, CCC, DM, KFC, Dabo Donner, Spartan, Sensiblu, Vodafone, Animax, Benvenuti, Banca Transilvania, Arsis Vodafone, Telekom, Cador, Hoco, Simigeria Petru. Din dorința de a încuraja oportunitățile de business pe plan local, Roman Value Centre cuprinde și comercianți precum Anturaj Cafe, Dopo Poco, Lumea Copiilor, Brenda Boutique, Bijuteria Royal, Cu Sos, Pizza 21, Superstar, Coco Rinoo, Marco Baby, Bubble Wash, Grazie Mille, Kosarom.

Alături de mix-ul de chiriași și de primul hipermarket Carrefour din oraș, unicitatea proiectului Roman Value Centre este dată și de conceptul de design exterior și interior, materialele de calitate superioară și dotările de ultimă generație, aliniate celor mai înalte standarde aplicate de Prime Kapital, dar și proximitatea centrului comercial față de nucleul orașului, accesul facil cu mijloacele de transport în comun și localizarea în apropierea drumului european E85.

Alături de brandurile inaugurate de Roman Value Centre, astăzi își deschide porțile și hipermarketul Carrefour, primul din oraș, cu o gamă de peste 40.000 de produse, o suprafață de vânzare de 4.300 de metri pătrați și 300 de angajați.