Carrefour a deschis un hipermarket în Roman Value Centre

0
96

Carrefour România a deschis pe 8 noiembrie primul hipermarket din Roman, în interiorul celui mai modern centru comercial din oraș, Roman Value Centre, ajungând astfel la 33 de magazine în acest format la nivel național. Cu o suprafață de vânzare de 4.300 m2, o echipă de 300 de angajați, aproximativ 500 de locuri de parcare, hipermarketul Carrefour din Strada Mihai Viteazul, Nr. 3 are un program de luni până duminică între 8:00 și 22:00 și dispune de 17 de case de marcat, dintre care patru case rapide „self service”, precum și de Wi-Fi gratuit.

Oferta hipermarketului din Roman reuneşte peste 40.000 de produse, dintre care : legume-fructe proaspete de la producătorii locali din programul „filiera calităţii” – şi care garantează calitatea, aroma şi gustul tradiţiilor româneşti, peste 200 de sortimente de carne roșie (miel, vită, porc) și pasăre şi peste 50 de sortimente de pește proaspăt și fructe de mare. De asemenea, clienţii pot alege din cele peste 3.000 de produse marcă proprie sau sutele de produse bio.

Specialiştii de la raioanele de legume-fructe, gastronomie, pește și măcelărie, gastronomie, și brutărie-cofetărie vin în întâmpinarea clienţilor cu sugestii şi informaţii care să îi ghideze în alegerea produselor şi le pun la dispoziţie servicii complementare, precum curăţarea peştelui şi comandarea specială de torturi sau prăjituri. Iar pentru cei care nu au timp sa gătească acasă, dar îşi doresc să încerce reţetele preparate în zona de gastronomie din magazin, Carrefour le oferă opţiunea comenzilor online cu livrare la domiciliu prin intermediul aplicaţiei Gurmandio.

Romaşcanii vor găsi în magazin o gamă largă de articole de îmbrăcăminte marca TEX, produse dedicate îngrijirii şi amenajării casei şi peste 98 de mărci de electronice și electrocasnice – la preţuri promoționale. Acestea sunt însoțite de sute de alte opțiuni și modele, disponibile pe carrefour.ro, care reunește peste 180.000 de produse non-alimentare. În funcţie de preferinţe, clienţii își pot selecta produsele, apoi fac comanda online şi beneficiază de livrarea lor la domiciliu sau de ridicarea acestora din hipermarket, prin serviciul Click&Collect.