Miniconservele lansate de Bonduelle se găsesc în patru variante – porumb, fasole neagră, năut și quinoa – și sunt comercializate în pachete de câte două, a câte 106 ml fiecare. Consumatorii pot adăuga legumele deja preparate la aburi și gata de utilizare, în orice preparat, fie acesta o salată, o gustare rece sau una caldă.
„Noile miniconserve reprezintă o soluție pentru mai multe dintre problemele întâmpinate de cei care vor să mănânce legume mai des și la mai multe mese. Sunt ușor de pregătit, sănătoase, fiind gătite la abur și gata de utilizare, perfecte pentru reducerea risipei alimentare, reprezentând cantitatea perfectă pentru o masă.”, spune Suzana Gherasim, Brand Manager, Bonduelle, România & Moldova.
“Miniconservele sunt dedicate în special celor care nu au timp de gătit și care vor să introducă vegetalele sănătoase în dieta lor echilibrată. În plus, oferim idei de rețete diverse, ușor de gătit, chiar pe ambalaj!”, mai spune Brand Managerul Bonduelle, România & Moldova.
Miniconservele cu năut sunt o sursă bogată de fibre, iar cele cu porumb adaugă culoare, o textură crocantă și un gust delicious în orice rețetă.
Miniconservele cu quinoa sunt perfecte atât pentru un mic-dejun sățios care oferă energie atât pentru întreaga zi, cât și pentru salatele sau garniturile servite la prânz sau cină, iar cele cu fasole neagră pot fi preparate într-o varietate de feluri.
Ca urmare a campaniilor de sampling pentru noua gamă de miniconserve lansată de Bonduelle, consumatorii au realizat chiar și un top al produselor preferate: porumbul dulce (deja consacrat în rândul consumatorilor), fasolea neagră, năutul și apoi quinoa. Majoritatea celor care le-ar cumpăra sunt femei din categoriile de vârstă active.
„Consumatorul român este tot mai dispus să încerce produse inovatoare, de calitate, sănătoase, gustoase și ușor de introdus în dieta alimentară.” spune Roxana Nănescu, Head of Marketing & Communications, Bonduelle South East Europe.
“Bonduelle facilitează accesul la o alimentație bazată pe produse vegetale și se angajează să vină către consumatori cu soluții inovatore”, adaugă Roxana Nănescu.
Bonduelle este o afacere de familie fondată în Franța în 1853, ale cărei produse sunt comercializate în aproape 100 de țări, sub șase branduri puternice: Bonduelle, Cassegrain, Globus, Del Monte, Ready Pac Foods și Arctic Gardens.
Astăzi, Bonduelle are 14.600 de angajați și generează vânzări de 2,855 miliarde de euro (cifre aferente exercițiului financiar 2019-2020).