Nitela este partener-expozant al evenimentului Retail&Horeca Distribution 2024

Nitela, unul dintre cele mai solide businessuri de distribuție FMCG din România, se alătură ediției din acest an a conferinței Retail & Horeca Distribution în calitate de partener-expozant.

Cu o strategie eficientă și cu o adaptare constantă la oportunitățile pieței, Nitela a încheiat anul 2023 cu o creștere de 9,3% a cifrei de afaceri, depășind 61 de milioane de euro.

Potrivit reprezentanților companiei, în 2023, s-au evidențiat trei canale de business:

E-Commerce – Nitel@shop: Platforma de comerț electronic s-a impus ca un jucător de referință pe piață, reușind să se distingă prin dezvoltarea unor produse inovatoare și unice, care o diferențiază clar de concurență. Relația excelentă cu clienții, bazată pe încredere și satisfacție, contribuie semnificativ la succesul său continuu.

Logistica – franciza Pall-Ex: Prin implementarea unor soluții inovatoare în transportul și distribuția de marfă paletizată, sistemul de franciză Pall-Ex a contribuit la extinderea rețelei, atât la nivel național, cât și internațional.

Discount Market: Un proiect-pilot, deschis în Râmnicu Vâlcea, oferind prețuri competitive și o selecție variată de produse, care a atras atât companii mici și mijlocii în căutarea de oferte avantajoase pentru businessul lor, cât și clienți persoane fizice pentru consum propriu.

Din punct de vedere al investițiilor, 2024 va fi un an important pentru compania Nitela. Cea mai mare investiție este construcția unui nou centru logistic și a celui de-al doilea magazin Discount Market, ambele în Alexandria, având un buget de 5 milioane de euro.

Despre eveniment

Cu fiecare ediție, Retail & Horeca Distribution a devenit un punct de referință ferm în calendarul profesional al antreprenorilor și managerilor din industria de distribuție și supply chain management, iar ediția din acest an nu face excepție. Analiza sectorială unică ce înglobează cifre cheie de la cei mai mari 100 de distribuitori în retail și HoReCa va aduce informații valoroase și o radiografie a dinamicii acestui sector.

Antreprenori de top vor prezenta modelele de afaceri și modul în care ele influențează eficiența și competitivitatea lanțului de aprovizionare. Live Polls & Survey despre prioritățile anului 2025, zona expo hall cu degustări și prezentări de produse, cina de afaceri din seara de 26 septembrie 2024 sunt alte câteva ingrediente ale unei ediții aniversare, care-și propune să consolideze colaborarea între producători, distribuitori și alți actori din lanțul de aprovizionare.

Componente eveniment

Conferință – Dezbateri în plen 09.30 – 16.00;
Expo Hall – spațiu expozițional pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional, dar și operatorilor HoReCa;
Cină de afaceri – cadrul perfect pentru discuții relaxate și posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare în business.

Participă la eveniment

Informații despre înscrierile la cea de-a X-a ediție a Retail & Horeca Distribution, dar și despre modalitățile de promovare în cadrul evenimentului sau despre achiziționarea unui stand de prezentare, puteți obține de la colegii noștri: Andrada Bercaru – andrada.bercaru@modernbuyer.ro și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro) prin telefon la 0721.049.190 și 0729.880.041.

Articolul precedentÎn urma parteneriatului cu City Grill, 5 to go a deschis două unități în aeroportul Henri Coandă
Articolul următorTudor Malearov, Business Developer KeysFin, speaker al conferinței Retail & HoReCa Distribution 2024
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.