Nestlé România, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță lansarea la începutul anului 2024 a unei inovații de ultimă oră bazată pe expertiza de peste 155 de ani de cercetare științifică în nutriția sugarilor și a copiilor de vârstă mică, o combinație patentată de oligozaharide identice structural cu cele din laptele matern (HMO) și probiotice.
Nestlé a dezvoltat Sinergity, o combinație unică ce îmbină două probiotice cu 6 HMO (oligozaharide identice structural cu cele din laptele matern) pentru a susține dezvoltarea armonioasă și creșterea sănătoasă a celor mici.
Distribuția noilor produse cu acest compus patentat Synergity va începe în Europa, inclusiv în România, la începutul anului 2024.
“Grija noastră pentru un viitor echilibrat al copiilor ne-a ajutat să creăm o gamă diversă de produse care să răspundă nevoilor nutriționale ale bebelușilor încă din primele luni de viață.”
„Produsele noastre sunt fabricate din ingrediente atent selecționate, urmând standarde înalte de calitate, mult mai stricte comparativ cu alimentația adulților, asigurând o nutriție adecvată fiecărei etape de vârstă.”
Portofoliul Nestlé pentru nutriția copiilor este alcătuit din peste 65 de produse dedicate unui segment de piață ce cuprinde peste jumătate de milion de mici consumatori.
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.