Nestlé România anunță tendințele și planurile pe anul 2022

Nestlé România a început anul 2022 cu o creștere de 12,9% pe primul trimestru. În primele trei luni ale anului Nestlé a făcut lansări în majoritatea categoriilor, fiind aduse pe piață produse sub branduri intrate în premieră în România – precum NESVITA și NANCARE sau fiind extinse gamele deja existente pe piață. Schimbările din ultimii doi ani au condus la trei tendințe importante observate în comportamentul de consum, iar aceste tendințe au determinat ajustarea rapidă a strategiei Nestlé la contextul actual. 

“Ne-am adaptat la accelerarea comerțului electronic și ne-am concentrat mai mult pe opțiunile pe termen scurt și mediu în ceea ce privește strategia. Suntem recunoscători partenerilor noștri de business din retail și partenerilor strategici pentru că ne ajută în îndeplinirea misiunii noastre. Consumul în casă și gătitul acasă alături de familie ne-au determinat să aducem pe piață produse care vin în ajutorul consumatorilor noștri, cum ar fi cele din gama Maggi. Pandemia și lockdownul au pus accentul pe sustenabilitate, de aceea, un loc deosebit în portofoliul Nestlé global este ocupat de produsele sustenabile, oferind consumatorilor interesați de produse sănătoase, ecologice sau prietenoase cu mediul o alternativă care nu compromite gustul și savoarea. Cel mai recent exemplu este reprezentat de oferta vastă de alimente și băuturi pe bază de plante. Unele dintre mărcile noastre de top care vor avea în curând o amprentă de carbon neutră sunt GARDEN GOURMET și NESPRESSO, până la final de 2022.  De asemenea, am implementat în mod voluntar Nutri-Score la nivel global încă din 2019, iar în România am început în 2021 să comunicăm pe produse acest scor nutrițional pentru a ajuta consumatorii să facă alegeri cât mai informate. Planul nostru pentru acest an este să avem o creștere constantă pe toate segmentele și să asigurăm aceleași produse de calitate cu care românii sunt obișnuiți de peste 25 de ani”, spune Silvia Sticlea, Country Manager Nestle România.

Portofoliul Nestlé a crescut în această primăvară cu noi produse potrivite pentru toate vârstele și gusturile: MAGGI Ideea Zilei Pui cu ciuperci și MAGGI Sos pentru Hamburger, Fitness Dark Chocolate, NESCAFÉ® Cappuccino Mocha și NESCAFÉ® Frappe Vanilla, NESCAFÉ® Dolce Gusto Buondi și Essenza di Moka, Starbucks By Nespresso® Breakfast Blend și The Premium Signature Chocolate, iar în segmentul de hrană pentru animale de companie, gama FELIX a fost relansată. 

În categoria Confectionery, în această primăvară, au fost lansate JOE Dreams Cocos, After Eight Strawberry, Les recettes de L’atelier Ciocolată neagră cu afine, migdale și alune și Ciocolată cu lapte, caramel, migdale și alune, KitKat Pops, punga Smarties și sezonale de Paște sub brandurile Smarties și KitKat.

Nestlé Professional invită consumatorii în Carrefour Gastro pentru a gusta preparate realizate cu Garden Gourmet Fillet Pieces & Vegan Nuggets, preparate pe bază de plante. Aceste produse sunt prezente în 42 de hipermarketuri, la nivel național, și pot fi găsite sub următoarele denumiri: „Tigaie Vegană”, „Pilaf Vegan” și ” Vegan Nuggets Menus”.

În categoria Dairy agenda de produse cuprinde anul acesta două lansări importante care răspund tendințelor actuale de consum, Starbucks Chocolate Signature și Nestlé NESVITA Cereale cu ovaz.

Categoria Infant Nutrition – tendințe și planuri pentru 2022

Categoria Nutriție pentru sugari și copii de vârsta mică crește mulțumită produselor pentru diversificarea alimentației, respectiv segmentelor de gustări din fructe, cereale, lapte, meniuri cu legume și carne.  Pe baza datelor Nestlé, în România aceste segmente au o penetrare mai mică în rândul consumatorilor decât în alte țări vecine, dar înregistrează o creștere accelerată. 

“Se înregistrează o creștere atât în volum, cât și în valoare ca rezultat al unei oferte mai largi de produse (pentru consumul acasa sau „on the go”) care vine să întâmpine cerințele unui număr mai mare de cumpărători. Canalele de distribuție care cresc mai mult anul acesta sunt reprezentate de hypermarket, supermarket și retailul farmaceutic care recuperează în această perioadă față de perioada pandemiei. De asemenea, cumpărarea on-line rămâne o alternativă relevantă pentru părinți. 

„Medicii specialiști sunt de părere că nutriția din primii ani de viață are un impact major pentru tot restul vieții. Alimentația naturală este cea mai bună hrană la început de viață, adevăr asupra căruia Henri Nestlé a insistat încă de la înființarea companiei Nestlé în 1866. Pentru diversificarea nutriției, Nestlé oferă o gamă largă de produse fabricate din ingrediente atent selecționate, urmând standarde înalte de calitate, mult mai stricte comparativ cu alimentația adulților”, spune Mihaela Bușu, Business Executive Officer Infant Nutrition Nestlé România.

Anul acesta, Nestlé anunță o agendă bogată în lansări de produse și anunță  2 branduri noi pe piața din România: GERBER Organic for Baby – o gamă de produse bio pentru diversificarea alimentației – și NESTLÉ NANCARE – suplimente pediatrice. 

Categoria Hrană pentru animale – tendințe și planuri pentru 2022

Piața de hrana pentru animalele de companie continuă să înregistreze o creștere accelerată, estimată la peste 15%. Această creștere vine ca rezultat al faptului că din ce în ce mai mulți consumatori sunt preocupați de bunăstarea și sănătatea animalelor de companie și au început să înțeleagă importanța unei nutriții adecvate pentru a le asigura acestora o viață cât mai lungă și fericită. Adițional, într-o proporție din ce în ce mai mare consumatorii încep să fie interesați și să acționeze în ceea ce privește sustenabilitatea. În acest sens aceștia au început să aleagă pachete reciclabile, să caute etichete cât mai curate sau să aleagă companiile producătoare care dovedesc o implicare socială.

 “În construirea planurilor noastre ne ghidăm întodeauna după filozofia Purina, aceea de a depune toate eforturile pentru a crea o viață mai bună pentru animalele de companie și a celor care le iubesc. De aceea, de peste 100 de ani, Purina s-a dedicat elaborării de hrană nutritivă, de bună calitate, care ajută pisicile și câinii să trăiască mai sănătos, mai mult și mai fericiți. În România, Purina servește consumatorii cu un portofoliu vast de mărci și produse destinate satisfacerii unor nevoi diverse (hrană umedă și uscată și recompense pentru câini și pisici). În 2022 ne-am propus să avem un accent mai mare pe produsele cu beneficii specifice destinate îmbunătățirii bunăstării și sănătății animalelor de companie, știind și întelegând procuparea consumatorilor în aceasat direcție”, spune Diana Bejan, Business Exective Officer Purina, Nestlé România. 

Printre inițiativele Purina se numără: angajamentul ca până în 2025 toate ambalajele PURINA să fie reciclabile, proiectul educațional “Purina Pet School”, „Efortul nostru, răsplata lor” și „Împreună la birou” .

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.