Nestle Romania anunta o crestere financiara de 11% in ianuarie-septembrie 2017

0
449
Leszek Wacirz - CEO Nestlé Romania_landscape

Nestle Romania anunta o crestere financiara de 11% pentru perioada ianuarie-septembrie 2017. In ceea ce priveste cotele de piata, compania ocupa primele locuri in toate categoriile in care este prezenta. Cel mai mare procent in cifra de afaceri a Nestle Romania este adus de: cafea, hrana pentru copii, cereale pentru micul-dejun si produse culinare.

„Suntem foarte bucurosi sa anuntam ca si in acest an Nestle Romania a continuat sa aiba o crestere sustenabila, atingand un prag de doua cifre. Stim ca mancarea nu este doar o sursa de nutritie, ci, mai mult de atat, ne aduce impreuna ca prieteni sau familii, fiind o parte foarte importanta a culturii romanesti.”, a declarat Leszek Wacirz, CEO Nestle Romania.

Nespresso, divizia de lux a Grupului Nestle Romania, va deschide un al treilea punct de vanzare pana la finalul lunii octombrie, in Bucuresti, in incinta Afi Cotroceni. Pe langa linia de espressoare si gama de cafea pentru acasa, destinate consumatorilor rafinati, pasionati de cafeaua de specialitate, divizia Nespresso opereaza in Romania si linia Nespresso Business Solutions, oferind solutii de cafea pentru companiile cu sedii de birouri si pentru jucatorii din industria HoReCa de lux.

Inca de la inceputul anului, Nestle a lansat si relansat in Romania peste 20 de produse, avand un portofoliu echilibrat reprezentat de hrana pentru copii (Nestle Nutrition), cereale si batoane de cereale (Fitness, Cini Minis, Chocapic, Cheerios etc.), produse culinare (Maggi), bauturi (Nescafe, Nesquik), dulciuri (JOE, KitKat, Lion, Smarties, After Eight) si hrana pentru animale (Purina).

Printre principalele realizari ale Nestle Romania in 2017 trebuie mentionat segmentul de capsule de cafea Nescafe Dolce Gusto, acesta avand o dezvoltare accelerata si semnificativa, fiind cel mai dinamic, cu o crestere de peste 20% in volum si valoare fata de anul trecut.

Totodata, Nestle a lansat in Romania si alte produse de succes cum ar fi: Joe Noir in categoria dulciuri, Nestle Cheerios Oats Cranberry la cereale si Nescafe 3 in 1 Piccolino, un produs inovator pentru gama 3 in1: prima cafea 3 in 1 scurta. Nescafe 3 in 1 Piccolino marcheaza, de asemenea, o premiera pe piata de cafea din Romania, fiind prima cafea 3 in 1 scurta si un concept dezvoltat integral in Romania.

In anul 2016 Nestle Romania a avut cea mai mare crestere a cifrei de afaceri din anul 2008, cu ritmul de crestere cel mai rapid din regiunea EMENA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord). Cresterea este de 13% fata de 2015, pana la aproape 750 de milioane de lei. Nestle a ajuns in 2016 la 770 milioane de lei (aproximativ 170 milioane de euro), cifra de afaceri.

Nestle a intrat pe piata din Romania in 1995, in momentul de fata avand aproximativ 1.000 de angajati in Bucuresti si in Timisoara, unde este localizata fabrica Nestle.

Portofoliul Nestle Romania are o gama larga de produse din diverse categorii: bauturi (Nescafe, Nesquik), dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight), produse culinare (Maggi), hrana pentru copii (Nestle Nutrition), Nestle Professional, divizia de solutii “out of home”, batoane si cereale pentru mic dejun (Nestle Fitness, Musli, Nesquik, Chocapic etc.) si hrana pentru animale (Purina). Nespresso, nume de referinta la nivel mondial in domeniul cafelei de lux ambalata in capsule, este prezent oficial in Romania ca divizie de lux a Grupului Nestle, incepand cu anul 2014. Napolitanele JOE, Nesquik si specialitatile de cafea Nescafe 3 in 1 sunt produse in Romania, la fabrica din Timisoara. Incepand cu octombrie 2016 Froneri este un joint venture intre Nestle si R&R ice cream.