Messe Berlin se pregătește să primească 78.000 de vizitatori, din 135 de țări, la Fruit Logistica 2020

Fruit Logistica, găzduit de Messe Berlin în perioada 5 – 7 februarie 2020, va reuni și anul acesta companii reprezentative pentru fiecare verigă din lanțul de aprovizionare cu fructe proaspete: de la producători și exportatori la importatori, angrosiști și retaileri; de la specialiști în plantare și protecția culturilor până la experți în tehnologie și ambalare; de la operatori de transport și logistică la agenții de marketing și furnizori de certificări.


Prin prezentarea unui număr impresionant de produse, servicii și idei noi, Fruit Logistica reprezintă oportunitatea de face o călătorie de afaceri instantanee în aproape orice colț al globului.

Astfel, Ecuadorul, țara-partener oficial al ediției Fruit Logistica 2020, va impresiona cu fructele de cătină incașă, tamarillo (tomate de copac), graviola și afinele andine. Apoi, fiecare țară va căuta să ofere ceva diferit. Vizitatorii sunt invitați să se uite după merele cu aspect de portocală și pulpă roz, cu gust de fruct tropical, după salata cu frunze ca o lingură de servire, după pepenii în miniatură care încap în palma mâinii și multe altele.

Pentru prima dată, principalii expozanți internaționali ai evenimentului – incluzând BayWa, Edeka, Fresh Del Monte, Global G.AP, SanLucar și Zespri, precum și un contingent belgian puternic reprezentat de Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) – vor fi grupați în Pavilionul 27. Această arenă recent finalizată beneficiază de o intrare dedicată, cu conexiuni rapide la taxi și autobuz, precum și de un acces ușor la alte câteva pavilioane.

Alături, în Pavilionul B, de exemplu, vizitatorii vor descoperi un număr mai mare de produse și servicii din sud-estul Europei și din regiunea mediteraneană. Fruit Logistica a înregistrat o creștere semnificativă a numărului de companii expozante din aceste două regiuni, un semn al relevanței lor crescute pentru piața internațională a produselor proaspete.

Italia, țara cu numărul cel mai mare de expozanți, va fi prezentă în trei săli conectate, ceea ce face accesul mult mai facil al tuturor celor interesați să exploreze ce au de oferit producătorii italieni de fructe proaspete.

FRUIT LOGISTICA 2019 – Italien – FRUIT LOGISTICA 2019 – Italy

Pe toată durata târgului se vor organiza paneluri de discuții și seminarii care vor explora diferitele tendințe care modelează în prezent industria de fructe proaspete. Spectacolul de inovație multimedia Fruitnet World of Fresh Ideas va începe să ruleze începând din 4 februarie, prezentând inclusiv cel mai recent raport Fruit Logistica despre tendințele pe piața internațională de fructe. De data, raportul va aborda aspectele sustenabilității în businessul cu produse proaspete și modalitatea prin care industria poate deveni mai sustenabilă pe viitor.

Programul evenimentelor de tip seminarii, workshopuri și conferințe include Tech Stage, Logistic Hub, Future Lab și Forumul Produselor Proaspete. Sustenabilitatea va fi tema centrală a dezbaterilor, iar speakerii-invitați vor căuta să explice modul în care industria de fructe poate minimiza folosirea resurselor naturale, de exemplu, prin reducerea emisiilor de dioxid de carbon sau prin folosirea unor ambalaje sustenabile, din materiale alternative și chiar organice.

Vizitatorii specializați pot achiziționa bilete sau abonamente pentru Fruit Logistica 2020, online, de pe site-ul evenimentului aici

Articolul precedentAldi ar putea plăti 750 de mil. de euro pentru Leader Price, Franța
Articolul următorNestlé face investiții importante în ambalajele sustenabile
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.