Mondelez România a semnat Carta Diversității. Carta Diversității din România urmează modelele de succes existente în alte state europene și are la bază un set de principii generale, asumate voluntar cu scopul de a promova diversitatea, non-discriminarea, incluziunea și egalitatea de șanse la locul de muncă.
“Ne dorim să inspirăm și să motivăm oamenii talentați din compania noastră, care au background diferit, să creăm un mediu care să favorizeze creativitatea și să îi încurajăm să ne provoace pentru a fi mai buni. Pentru a atinge obiectivul ambițios de a deveni cea mai bună companie de snacking din lume, este important să continuăm să apreciem și să încurajăm diversitatea, valorizând ce ne unește, dar și ce ne face să fim unici”, declară Ivaylo Naydenov, Director General Mondelez România, Bulgaria și piețele din estul Adriaticii.
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) își dorește să devină cea mai bună companie de snacking (gustări) din lume, veniturile nete din 2017 fiind de aproximativ 26 miliarde de dolari. Cu o prezență internațională în aproximativ 160 de țări, Mondelēz este lider global pe piețele de biscuiți, ciocolată, gumă, bomboane și băuturi pudră, cu branduri puternice de biscuiți, ca Oreo și belVita; ciocolată – Cadbury Dairy Milk și Milka; gumă – Trident. Mondelēz International este membru în Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.