Mondelēz lansează campania de promovare „Împachetează fiecare zi în tandrețe, Crăciunul acesta”

0
232

Mondelēz lansează campania de promovare „Împachetează fiecare zi în tandrețe, Crăciunul acesta”. Astfel, în perioada sărbătorilor de iarnă, va amenaja zone speciale Milka în principalele mall-uri din România, unde cumpărătorii sunt invitați să împacheteze cadouri în hârtie specială și să le decoreze cu elemente de sezon.

În oferta de sezon, pe lângă produsele tradiționale Milka – figurine Moș Crăciun și Omul de zăpadă, din ciocolată fină cu lapte din Alpi, și Bomboane asortate de ciocolată, în magazine, următoarele noutăţi îi îndeamnă pe consumatori “să fie mai tandri”: mix de produse însoțite de jucării de pluș − Văcuța Lila, Omul de zăpadă și Renul; mix de produse într-o şoseţică pufoasă de pluş; Omul de zăpadă umplut cu mousse de ciocolată din Alpi; Steaua umplută cu cremă fină de ciocolată; Globul de Crăciun, cu napolitane cu cremă de lapte.
Tradiția Calendarului de Crăciun Milka cu bomboane de ciocolată pentru fiecare zi a lunii decembrie continuă și în acest an, consumatorii putând număra „tandru” zilele rămase până la Crăciun.

Pe lângă produsele destinate acestei perioade speciale, compania a pregătit două pachete-cadou, cuprinzând, pe lângă cele mai îndrăgite produse, câte o cutie metalică, una în formă de șosetă, iar alta în formă de stea.

„Pe website-ul www.cadouritandre.ro, oricine poate să găsească în fiecare zi idei de cadouri pentru cei dragi, confecționând ei înșiși obiecte deosebite care să fie dăruite cu tandrețe.” a declarat Lavinia Ghinescu, Brand Manager Pralines, Seasonals & Countlines, South Central Europe Mondelez.

Ciocolata Milka este vândută în peste 40 de țări. La fiecare oră, sunt vândute mai mult de 150.000 de produse Milka la nivel global. Milka a fost creată în 1901, iar din 1972 văcuța mov, Lila, a devenit unul din simbolurile de marcă cele mai cunoscute.

Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2017, Mondelēz International este unul dintre liderii pieței snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum: biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.