Mondelēz International va cartografia până la sfârșitul anului 2019, 100% din fermele care fac parte din programul Cocoa Life

Plantație în Ghana

Mondelēz International anunță că va cartografia până la sfârșitul anului 2019, 100% din fermele care fac parte din programul Mondelēz International Cocoa Life pentru a se asigura că fermierii nu operează în regiunile împădurite. Sunt deja cartografiate 70% din aceste ferme, folosind Global Forest Watch, pentru a evalua riscul pierderii copacilor.

Planurile de cartografiere acoperă cele două mari piețe de aprovizionare cu cacao din Ghana și Coasta de Fildeș, precum și cea de-a treia ca mărime, Indonezia.

„Cartografierea și monitorizarea fermelor ne vor ajuta să înțelegem mai bine nevoile fermierilor, astfel încât să putem contribui la o schimbare eficientă. În plus, planurile noastre includ stimulente financiare care vor încuraja fermierii și comunitățile să protejeze și să replanteze zonele forestiere”. a declarat Cedric van Cutsem, director asociat, Operațiuni al programului Cocoa Life.

Mondelēz International este prima organizație care a introdus stimulente sub formă de Acorduri privind Plățile pentru Serviciile de Mediu (PES), încurajând fermierii să protejeze și să replanteze pădurile. Compania își propune să încheie acorduri cu 33.000 de fermieri până în 2022.

Situația despăduririlor nu implică doar fermierii de cacao, astfel că Mondelēz International se adresează întregii comunități. Până în 2022, aproape 1.300 de comunități de cacao vor avea programe active de refacere și protecție a pădurilor prin intermediul programului Cocoa Life.

Angajamentul Mondelēz International față de boabele de cacao produse în mod sustenabil reflectă scopul companiei de a le oferi oamenilor snack-urile potrivite. Fiind unul dintre cei mai mari producători de ciocolată din lume, compania contribuie la transformarea pozitivă a lanțului de aprovizionare cu cacao de mulți ani. Programul Cocoa Life a fost lansat în 2012, pentru 10 ani, cu o investiție de 400 de milioane de dolari, cu scopul de a ajunge la peste 200.000 de fermieri din șase țări.

Articolul precedentMars lansează noua gamă Orbit Pro cu 12 pastile de gumă
Articolul următorCris-Tim susține tricolorii U21 chiar înainte de turneul final din Italia și San Marino
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.