Mondelēz International extinde programul pentru grâu sustenabil până în 2022

Mondelēz International anunță extinderea programului Harmony, inițiativă care în vedere aprovizionarea cu grâu din surse sustenabile, pentru toate brandurile de biscuiți din țările Uniunii Europene. Prin extinderea programului Harmony, producția anuală de grâu în condiții sustenabile va crește la peste 280.000 de tone până în 2022. Această cantitate va acoperi întregul portofoliu de biscuiți european, adăugând branduri ca belVita, biscuiții Milka și Barni.

“Consumatorii europeni încep să asocieze din ce în ce mai mult produsele de calitate cu producția sustenabilă. Sunt conștienți de impactul asupra mediului al produselor pe care le aleg și au așteptări mari de la producători, să își asume partea lor de responsabilitate”, a declarat Hubert Weber, Vicepreședinte Executiv și Președinte Mondelez Europe.

Astăzi, programul Harmony implică 1.700 de fermieri, 13 mori și 21 cooperative din 6 țări (Belgia, Cehia, Franța, Italia, Polonia și Spania), producând, în ultimul an, 177.000 de tone de grâu pentru brandurile de biscuiți ai companiei. Această cantitate reprezintă 60% din producția de biscuiți din țările Uniunii Europene pentru branduri ca LU, Oro, LiGA și Fontaneda.

Lansat acum 10 ani în Franța, programul Harmony promovează biodiversitatea și practicile de mediu responsabile pentru producția de grâu din Europa. Programul a fost creat pentru întregul lanț de aprovizionare, din care fac parte fermieri, cooperative, morari și beneficiază de susținerea fermierilor parteneri care adoptă practici sustenabile în cultivarea și procesarea grâului. Fermierii din program aleg să folosească apa judicious, protejează solul, biodiversitatea și reduc emisiile de carbon, crescându-și, în același timp, veniturile.

Programul a fost dezvoltat cu ajutorul ONG-urilor, specialiștilor în agronomie, specialiștilor de mediu și organizații de cercetare. Practicile Harmony sunt auditate anual pentru a asigura conformitatea. Având la bază practici sustenabile, programul urmărește:
• Să minimizeze utilizarea pesticidelor și fertilizatorilor prin alegerea unor varietăți de grâu rezistente și prin rotația culturilor, cu grijă față de sol
• Evitarea tratamentelor care nu sunt necesare
• Reducerea emisiilor de carbon, în special prin reducerea utilizării fertilizatorilor
• Conservarea calității apei
• Protejarea biodiversității locale

Veniturile nete din 2017 ale Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) au fost de aproximativ 26 miliarde de dolari. Mondelēz este lider global pe piețele de biscuiți, ciocolată, gumă, bomboane și băuturi pudră, cu branduri puternice de biscuiți, ca Oreo și belVita; ciocolată – Cadbury Dairy Milk și Milka; gumă – Trident. Mondelēz International este membru în Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.

Articolul precedentPenny Market a lansat gama Uauu! în ediție limitată
Articolul următorPână în 2020, retailul organizat va reprezenta 36% din comerțul intern al Republicii Moldova
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.