Mondelēz International a raportat venituri nete în creștere cu 5,5%, până la 6,77 miliarde de dolari, în primul trimestru

Mondelēz International a raportat venituri nete în creștere cu 5,5%, până la 6,77 miliarde de dolari în primul trimestru. Compania care deține mărci precum Belvita, Oreo și ciocolata Milka, a beneficiat de performanța diviziei sale europene, ale cărei vânzări au crescut cu 14,4%, până la 2,7 miliarde de dolari. Creșteri ale vânzărilor au fost înregistrate și pe piețele emergente. Vânzările la brandurile puternice ale companiei, inclusiv Cadbury și Trident, au crescut cu 8,2%, până la 5,14 miliarde de dolari.

Cu toate acestea, veniturile nete din America de Nord, unde consumatorii consumatorii cumpără din cei în ce mai mult doar snackuri cu conținut scăzut de zahăr, au scăzut cu 1,3%. Pentru acest trimestru, profitul brut al companiei a crescut cu 13,1%, până la 2,85 miliarde dolari.

CEO-ul Mondelēz, Dirk Van de Put, care a preluat funcția de la Irene Rosenfeld în noiembrie anul trecut, a declarat: „Observăm tendințe încurajatoare de creștere a categoriilor de snackuri, în special pe piețele emergente. Continuăm să ne concentrăm asupra executării planului nostru din 2018, progresând în același timp în dezvoltarea cadrului nostru strategic pe termen lung.”

Până în prezent, Mondelēz și-a intensificat activitatea în Asia. În februarie 2018, a deschis o nouă unitate de cercetare și dezvoltare în Singapore, ca parte a unui program de investiții de 65 de milioane de dolari, pentru a spori capacitatea companiei de a crea noi produse inovatoare.

Luna trecută a deschis o fabrică de 90 milioane USD în Bahrain, care va avea o capacitate de producție de 45 000 de tone pe an.
Și directorul de comerț Mondelēz pentru Orientul Mijlociu și Africa, Ganesh Kashyap, a declarat că unitatea indiană a companiei va fi vitală pentru vânzările online globale până în 2020.

Pentru 2018, Mondelēz a declarat că se așteaptă la creșterea veniturilor organice nete de la 1% la 2%.

Sursa acestor informații: GlobeNewswire

Articolul precedentCreștere de 55% a fluxurilor de paleți reutilizabili în sectorul de băuturi
Articolul următorCifra de afaceri a comerţului cu amănuntul a crescut cu 6,4% în primul trimestru al anului
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro