Miniso deschide primul său magazin stradal în Piața Romană

0
481

Retailerul japonez Miniso continuă deschiderile de magazine din România cu a patra unitate după cele din Veranda Mall, Iris Titan și Mega Mall. Lansarea celui de-al patrulea magazin, ultima din acest an, are loc astăzi, 29 noiembrie 2018, ora 14:00 în Piața Romană (B-dul Gheorghe Magheru, București).

Sub conceptul ”Love Life, Love Miniso”, conducerea companiei plănuiește deschiderea a 40 de magazine proprii în toată țara până în 2020. Strategia brandului pentru anul viitor include și deschiderea de magazine în sistem de franciză. Compania japoneză vizează extinderea în toate orașele importante din România și își dorește să atragă un public tânăr,  care preferă diversitatea și inovația la prețuri mici. Cele mai multe dintre produsele din magazine se vând cu prețuri între 10 și 99 de lei.

Magazinul stradal din centrul Bucureștiului este poziționat strategic lângă zona de facultăți și le promite tinerilor care vor intra în el un design fresh, produse de calitate și prețuri la îndemână.

”2019 va fi un an important, iar produsele noastre sunt cheia succesului. Ne străduim să oferim clienților noștri produse de calitate cu un design modern, la costuri cât mai mici. Ne dorim să ajungem la cât mai mulți oameni, iar pentru asta, la începutul anului următor, vom deschide încă trei magazine Miniso în mall-urile din București: AFI, Promenada și Sun Plaza”, declară Jake Liu, CEO-ul Miniso România.

Echipa din România a ales produsele noi care vor apărea în magazine începând de anul viitor. De asemenea, au fost comandate și trei categorii de produse cu licență: We Bare Bears (la cerea clienților), Adventure Time (licența Cartoon Network) și Marvel. La jumătatea anului viitor, încă două licențe își vor face apariția în magazinele Miniso din România, Hello Kitty și Pantone.

Retailerul japonez de produse pentru casă, accesorii și jucării a fost înființat în anul 2013 de către designerul japonez Miyake Junya și de către tânărul antreprenor chinez Ye Guofu în Tokyo, Japonia. În cinci ani a devenit unul dintre comercianții cu cea mai rapidă dezvoltare din lume, ajungând să dețină în acest moment peste 3.000 de magazine în peste 80 de țări de pe toate continentele. Miniso are succes pe piețe de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada și, bineînțeles, Japonia sau China.

Expansiunea în Europa este recentă. Începând din 2017, brandul este prezent în Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia și Ucraina.

Produsele comercializate se împart în șapte mari categorii: sănătate și frumusețe, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casă, produse pentru viața de zi cu zi și ambalaje speciale. Obiectivul financiar al companiei pentru 2019 este atingerea unei cifre de afaceri de 100 de miliarde de dolari.