Mihaela Hristea este noul Director de Marketing al Bergenbier

0
386

Mihaela Hristea este noul Director de Marketing al Bergenbier. Din această nouă poziție, Mihaela va defini strategia de portofoliu pe termen lung, pilonii de creștere și opțiunile de investiții pentru o evoluție optimă a performanței brandurilor din portofoliul Molson Coors, având ca obiectiv creșterea cotei de piață a companiei și îmbunătățirea performanței financiare. Alături de o echipă dedicată, Mihaela Hristea va dezvolta campanii 360, orientate spre nevoile consumatorilor, clienților și realitățile pieței și va coordona comunicarea pentru brandurile din portofoliu.

Mihaela Hristea lucrează în cadrul Molson Coors Romania din septembrie 2015, când s-a alăturat echipei de marketing ca Senior Brand Manager Bergenbier.

În această perioadă a revoluționat comunicarea brandului Bergenbier. Sub coordonarea sa, direcția de comunicare a fost revitalizată complet, rolul fotbalului în strategia brandului a fost redefinit, iar Bergenbier a avut creșteri importante în market share și volume.

În perioada august 2017 – august 2018 a ocupat poziția de Brand & Consumer Excellence Marketing Manager la compania soră – Kamenitza A.D. – din Bulgaria, parte din Molson Coors, unde a coordonat echipa de marketing și strategia de branduri și comunicare pentru tot portofoliul. Aceasta experiență internațională a ajutat-o la consolidarea cunoștințelor de marketing în domeniu și i-a oferit o valoroasă perspectivă asupra pieței de bere regionale.

Mihaela Hristea a absolvit cursurile universitare și de master ale Academiei de Studii Economice – București și are în portofoliul personal o experiență remarcabilă în cadrul departamentelor de Finanțe și Marketing în cadrul Procter & Gamble SEE, promovând pe rând în rolurile de Senior Financial Analyst, Brand Manager, In Store Communication & Shopper Marketing Leader și Senior Category Manager.