Meron, brandul clujean de cafenele, anunță deschiderea primului coffee shop din Oradea, și al 10-lea din țară. Cu o investiție totală de peste 100.000 euro, unitatea este situată în Lotus Mall, intrarea principală în Atrium. Strategia brandului presupune deschiderea a două unități în Oradea anul acesta, cea de-a doua deschidere fiind planificată pe 1 octombrie, și o a treia în 2020.

Planurile de business la nivel național vizează deschiderea a 30 de cafenele Meron pentru următorii 5 ani, cu potențial de extindere pe plan internațional.
Până la finalul anului 2019, compania țintește deschiderea a 6 noi coffee shopuri care urmează să fie inaugurate în Timişoara, Sibiu, Bistriţa, Brașov, București. Pe fondul creșterii numărului de unități, brandul clujean estimează o cifră de afacere de aproximativ 15 milioane lei.
Cu o investiție inițială de peste 90.000 de euro, compania a încheiat al treilea an de creştere a businessului cu 10 unități funcționale, o prăjitorie proprie de cafea și o cifră de afaceri de 12 milioane de lei, în creștere cu 35% față de anul precedent.
Lanțul de coffee shopuri are peste 80.000 de clienți lunar, iar echipa Meron a ajuns la aproximativ 80 de persoane şi se va extinde pe măsură ce brandul va deschide noi coffee shopuri.
Perioada 2018 până în prezent a reprezentat o perioadă benefică pentru brandul clujean prin extinderea businessului, creşterea lanţului de coffee shopuri – 7 coffee shopuri în Cluj-Napoca (Napoca, Platinia, 2 locatii in VIVO!, Central, Roastery, prăjitoria proprie, și un coffee corner în Diverta (Iulius Mall Cluj-Napoca), o unitate în București (Cișmigiu), una în Satu-Mare (Shopping City), una în Oradea (Lotus Mall) și două în curs de finalizare.
În prezent, Meron are 10 unități funcționale – 7 coffee shopuri în Cluj-Napoca (Napoca, Platinia, 2 locatii in VIVO!, Central, Roastery, prăjitoria proprie, și un coffee corner în Diverta (Iulius Mall Cluj-Napoca), una în București (Cișmigiu), una în Satu-Mare (Shopping City), una în Oradea (Lotus Mall).
“Meron” provine din limba greacă și înseamnă „zile”. Povestea brandului a început în 2015, când o echipă de investitori clujeni au creat un concept unic pentru spațiul cafelei din România, conturând prima locație a unui lanț ce urmează să se dezvolte în franciză. Doi ani mai târziu se transforma într-un lanț de coffeeshop-uri, odată cu deschiderea locației cu numărul 4 în Platinia Shopping Center din Cluj.
Cultura cafelei este un crez după care se ghidează zilnic întreaga echipă, iar pentru asta, se acordă o atenție sporită metodelor de preparare a cafelei (espresso și brew), dar și a ultimelor tendințe în materie de echipamente și accesorii, atât de necesare unui barista pasionat.