FrieslandCampina România raportează o cifră de afaceri de 416.8 milioane RON în 2018, în creştere cu 8% comparativ cu anul anterior. Creșterea se datorează, în mare parte, gamei de lactate ecologice Napolact Bio și ultimelor inovații de produs.
Astfel, brandul Napolact a generat peste 75% din vânzările FrieslandCampina România în 2018, iar volumele gamei Napolact BIO au crescut de aproape 6 ori de la lansarea din 2015.
“Brandul Napolact s-a triplat în ultimii 10 ani”, a declarat Cornel Cărămizaru, Director General FrieslandCampina România. “De la lansarea ei, gama Napolact BIO a reușit să crească piața lactatelor ecologice de patru ori. Azi, 1 din 5 consumatori Napolact aleg un produs BIO.”
Tot în anul 2018, acționarul principal, FrieslandCampina Group, a realizat o infuzie de capital de 20 de milioane de euro, acestei investiții adaugându-se suma de 1,5 milioane euro pentru creșterea capacității de producție, programe adresate fermierilor și dezvoltării de noi produse, a precizat Cornel Cărămizaru.
Compania colectează materie primă de la peste 1.000 de ferme din Ardeal, de altfel unica sursă de lapte pentru produsele Napolact. De aceea, compania a investit în perioada 2017-2018 peste 300.000 de euro în proiecte și programe menite să ajute fermierii din Ardeal să dezvolte un model de business sustenabil.
“Fermele din Ardeal sunt singura noastră sursă de lapte pentru produsele Napolact. Prin urmare, parteneriatele pe care le-am dezvoltat cu fermierii sunt esențiale pentru noi. Am făcut și vom face în continuare tot ceea ce ne stă în putință pentru a îi susține și ajuta în eforturile lor de a livra lapte de calitate pentru produsele Napolact, care ajung pe mesele românilor.”, spune Cornel Cărămizaru, Director General FrieslandCampina România.
Anul trecut, FrieslandCampina a lansat programul “Împreună pentru o fermă mai bună”, parte a unei inițiative Royal FrieslandCampina de susținere a femierilor producători de lapte din țările de interes. Acest program aduce împreună fermieri din Ardeal cu fermieri olandezi în vederea creșterii productivității fermelor partenere Napolact, ei identificând soluții la provocările întâmpinate. Programul va continua și în 2019 cu o nouă serie de vizite.
Napolact lansează „Cremos, de-al nostru”
Napolact lansează luna aceasta un nou produs, Napolact “Iaurt Cremos de-al nostru”, un iaurt cu 2%, 4% sau 10% grăsime, bazat pe o rețetă românească, gândit și dezvoltat de specialiștii Napolact cu o textură similară cu cea a iaurturilor grecești.

“2018 a fost un an record pentru Napolact, a fost cel mai bun an din ultimii 10.”
„Anul trecut am lansat iaurturile cu fructe din gama Napolact BIO. Ne dorim şi anul acesta să surprindem consumatorul cu rețete simple și autentice. Astfel, am lansat Napolact , un produs cu rețetă autentic românească, cu o textură similară cu a iaurtului grecesc. Produsele noastre sunt gândite ca parte integrantă din viața românilor, sunt alături de ei în alimentația zilnică, contribuind la starea lor de bine, de tihnă”, a declarat Răzvan Orbulescu, Director de Marketing FrieslandCampina România.
FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate.
FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.