Bringo își extinde aria de livrare și acoperă 23 de orașe

Bringo își extinde aria de livrare și acoperă 23 de orașe, cel mai recent incluse fiind Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Roman și Râmnicu Vâlcea. Principalul partener al aplicației este retailerul Carrefour România, cu o gamă de peste 50.000 de produse, activ cu toate magazinele de tip hipermarket și supermarket.

„Zona de comerț a devenit un mix între offline și online și este foarte bine că e așa. Văd un potențial în zona de food care se dezvoltă neîncetat, întrucât noile generații vor merge înspre aplicații de acest gen în mod natural”, a spus Cătălin Samara, Business Administrator, Bringo.

Prin intermediul aplicației, disponibilă gratuit în App Store și Google Play, cumpărătorii pot alege produse din hipermarketuri, farmacii, pet-shop-uri, magazine de jucării sau florării, la prețul din magazinele fizice, fără adaos comercial.

Spre deosebire de celelalte opțiuni de livrare de pe piață, Bringo este serviciul în care un personal shopper se ocupă de toată lista de cumpărături: tratează fiecare comandă cu atenție, alege cu grijă produsele dorite și comunică în timp real cu clientul, pe care îl sună dacă nu găsește un produs sau pur și simplu pentru a-l întreba dacă mai dorește să adauge alte produse.

Nu în ultimul rând, livratorul informează cumpărătorul în timp real cu privire la starea și prospețimea produselor și, după caz, îi poate oferi alternative pentru a lua cea mai bună decizie.

Acest shopping personal și livrarea în doar 90 de minute au stat la baza expansiunii atât de rapide și a succesului întregului serviciu: în prezent, Bringo livrează peste 5.000 de comenzi, în fiecare săptămână, iar în primele 6 luni ale acestui an a înregistrat o creștere de peste 100% a livrărilor.

Conform unui sondaj realizat în rândul a 10.000 dintre utilizatorii aplicației, calitatea livratorilor și modul în care aceștia gestionează fiecare comandă reprezintă principalul atu Bringo. Ei au acordat un scor de 9.7 din 10 relației de comunicare cu cei care le pregătesc și livrează cumpărăturile, dar și încrederii în întregul serviciu.

Bringo este o aplicație digitală, prima de acest fel din țară, dezvoltată de o echipă românească. În 2016, Carrefour România și-a listat magazinele în platforma Bringo, iar din 2017 a devenit partener, preluând pachetul majoritar de acțiuni. Serviciul este disponibil și în București, Iași, Cluj, Constanța, Botoșani, Suceava, Piatra Neamț, Pitești, Brăila, Galați, Focșani, Buzău, Brașov, Timișoara, Drobeta Turnu Severin, Târgu Jiu, Ploiești și Sibiu.

În continuare, Bringo nu exclude o expansiune internațională, chiar dacă până în prezent interesul a fost pe piața internă.

Articolul precedentPe 25 iulie, Lidl deschide la Brăila
Articolul următorMeron deschide primul său coffee shop din Oradea
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com