Mega Image vrea să introducă promoții personalizate odată cu noul card de fidelitate

Începând cu luna noiembrie, Mega Image a introdus un card de fidelitate, care are la bază un program de loialitate personalizat pentru clienții care își fac cumpărăturile în magazine sale și online. Programul vine la un an după lansarea propriei platforme online, iar înregistrarea se face 100% prin platforma digitală.

“Connect nu este un simplu card, ci va deveni asistentul personal de shopping al clienților, cu cât este folosit mai mult, cu atât va veni cu beneficii mai relevante pentru clienți.”, a declarat Mircea Moga, CEO Mega Image.

“Vorbim de un card unic pe care clientul îl poate folosi în orice mediu: atât în supermarket, cât și pentru a face cumpărături online. În curând, acest card va da putere individului: este un card cu beneficii personalizate. Credem că fiecare client este special și merită să primească beneficii conform propriilor preferințe.” a declarat Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.

Cardul de loialitate este disponibil atât în format fizic, cât și digital, iar ambele variante au aceleași beneficii. Formatul fizic poate fi solicitat în orice magazin Mega Image, însă clienții pot alege doar varianta digitală, pe Mega-Image.ro. Varianta digitală poate fi utilizată direct de pe smartphone. Pentru a putea fi utilizat, este nevoie de înregistrarea și activarea cardului pe website sau în orice magazin Mega Image, prin intermediul tabletelor special dedicate acestei acțiuni.

Printre beneficiile disponibile în supermarketul online, dar și în magazine se numără:

  • Utilizarea aceluiași card în platforma online și în magazine, chiar dacă clienții aleg doar varianta digitală. Aceasta poate fi scanată la casa de marcat, direct de pe smartphone.
  • Promoții personalizate – în prima etapă va fi analizat istoricul de cumpărături. În a doua etapă, Mega Image va oferi promoții personalizate, disponibile pe e-mail sau în contul online, în funcție de produsele preferate și cumpărate de fiecare client.
  • Promoții exclusive, dedicate doar celor care dețin cardul de loialitate, care vor fi valabile în supermarketuri, dar și în platforma online.
  • Reducere unică de 10%, aplicată la valoarea totală a coșului de cumpărături. Reducerea devine activă la 24 de ore după ce a fost înregistrat online cardul Connect și poate fi utilizată o singură dată, în magazinele Mega Image sau Shop&Go, doar la prima scanare a cardului la casa de marcat.
  • Un voucher de 20 de lei, după activarea cardului, valabil doar pentru cumpărăturile online, pentru următoarea comandă de la activarea cardului, în valoare de minim 150 de lei, pe www.Mega-Image.ro.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 651 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.