Mega Image a preluat trei magazine „Supermarketul familiei tale”

0
201

Consiliul Concurenței a autorizat preluarea de către Mega Image a trei magazine de la Adivin ’95 din Constanța, care şi-au desfășurat activitatea sub denumirea de „Supermarketul familiei tale”.

Analiza Consiliului Concurenţei a condus la concluzia că această operaţiune nu pune problema unei afectări semnificative a concurenţei, în special prin crearea sau consolidarea unei poziţii dominante pe pieţele relevante sau pe segmente ale acestora.

Anterior, Consiliul Concurenţei a autorizat cu condiţii mai multe tranzacţii pe piaţa de retail alimentar după ce a analizat efectele pe care aceste tranzacţii le pot avea pe piaţă. De exemplu, în cazul tranzacţiei prin care Mega Image urma să preia 20 de magazine Angst,

Autoritatea de Concurenţă a constatat că în unele zone din Bucureşti s-ar fi consolidat poziţia pe piaţă a Mega Image, cu efectul reducerii posibilităţilor de alegere ale consumatorilor. În urma intervenţiei Consiliului Concurenţei, Mega Image a renunţat la achiziţionarea magazinului Angst Perla, s-a angajat să cesioneze magazinele Angst Amzei şi Angst Academiei şi să nu se implice în activităţile cesionate decât după trecerea unei perioade semnificative de 10 ani.

Mega Image, parte a Grupului Ahold Delhaize, activează în România, în cea mai mare parte, în sectorul comerțului cu amănuntul de bunuri de consum curent. Din magazinele Mega Image, fizice sau online, pot fi achiziționate atât produse de marcă, cât și produse de marcă proprie.