McDonald’s schimbă meniurile Happy Meal

0
389

McDonald`s implementează schimbări în meniurile Happy Meal, astfel vor fi introduse noi produse și vor fi scoase sau înlocuite altele (în SUA, în loc de cheesburgeri se vor putea comanda la alegere burgeri sau McNuggets). Până în 2022, McDonald’s va dezvolta meniul Happy Meal în 120 de țări prin oferirea unei varietăți de produse realizate din ingrediente simple și a tuturor informațiilor nutriționale, cu scopul de a crește vânzările.

În prezent, 28% din combinațiile Happy Meal oferite în restaurante în cele mai importante 20 de piețe îndeplinesc criteriile de nutriție globale, iar scopul schimbărilor este de a se ajunge la un procent de peste 50%.

În România, clienții pot alege salată și felii de măr la meniurile Happy Meal, în Italia a fost introdus un nou produs– „Junior Chicken”, un sandviș cu piept de pui la grătar, în Australia se analizează noi opțiuni de legume și proteine, iar în Franța se caută noi opțiuni de legume care pot fi introduse în meniul Happy Meal.

Aceste promisiuni se aplică tuturor țărilor în care McDonald’s este prezent, dar rezultatele acțiunilor vor fi raportate doar de cele mai mari 20 de țări, care reprezintă aproape 85% din vânzările companiei la nivel global. McDonald’s va lucra îndeaproape cu Alliance for a Healthier Generation și cu o a treia parte independentă, pentru a măsura și raporta progresul acțiunilor o dată la doi ani.

În 2013, McDonald’s a încheiat un parteneriat cu asociația non-profit Alliance for a Healthier Generation (Healthier Generation) cu scopul de a dezvolta un plan pentru cele mai mari 20 de piețe în care e prezent. Obiectivul principal este creșterea consumului de fructe, legume, apă și lactate slabe în grăsimi, iar majoritatea țărilor au înaintat deja în implementarea acestor promisiuni. Astfel, compania continuă parteneriatul cu Alliance for a Healthier Generation.

Începând cu anul 2016, McDonald’s este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare a restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania și Malta. Premier Capital plc operează 140 de restaurante, mai mult de jumătate dintre ele având McDrive și numeroase cafenele McCafé. În România, McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 71 de restaurante în 21 de oraşe. Până în prezent, compania a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 4.500 de angajaţi şi primește zilnic peste 200.000 clienţi. În 2016 a fost desemnat cel mai bun angajator pentru al treilea an consecutiv, conform AON România.

*Cele mai mari 20 de piețe: Statele Unite ale Americii, Canada, Brazilia, Argentina, Marea Britanie, Franța, Germania, Austria, Spain, Olanda, Italia, Polonia, Suedia, Elveția, Rusia, Hong Kong, China, Japonia, Taiwan, Australia.