Mărci proprii noi pe rafturile dm drogerie markt România

0
230

Retailerul specializat dm drogerie markt introduce în sortimentație două branduri proprii noi, în categorii diferite: vopsea de păr, colanți, ciorapi și șosete.

Primul dintre ele, Réell’e, este marca proprie pentru mai multe tipuri de vopsea de păr: permanentă, semipermanentă, spray de rădăcini etc.

Sub marca Réell’e compania a dezvoltat un portofoliu larg de vopseluri, pentru moment fiind disponibile în Romînia trei articole spray de rădăcini, vopsea semipermanentă și vopsea intensive color creme.
Réell’e este un brand accesibil, cu un raport bun preț-calitate, iar dm drogerie markt și-a propus să crească numărul de articole din această gamă și în magazinele sale din România.

Stella Jones este o marcă de ciorapi ce înlocuiește Fascino, fiind poziționată în segmentul entry-level. Produsele sunt fabricate în Europa și sunt verificate cu atenție să nu conțină componente nocive. Cu 130 de produse în portofoliu, marca Stella Jones oferă o gamă largă de colanți, ciorapi și șosete. Printre articolele importante se numără ciorapii Energize 40 cu o ușoară funcție de susținere, precum și ciorapii Resistant 20 cu o rezistență deosebită la purtare.

În segmentul de make up, o marcă proprie ce urmează să fie lansată pe rafturile din România în perioada următoare este 183 Days.

Compania dm drogerie markt a raportat în 2017 o cifră de afaceri de 306,2 milioane de lei (peste 65 de milioane de euro).