Mai puțin de două săptămâni până la Private Label Innovation Show

Pe 26 Septembrie 2019, actorii importanţi din sectorul mărcilor proprii – retaileri, producători, distribuitori, furnizori de souţii şi servicii – îşi dau întâlnire la Private Label Innovation Show, ediţia 2019.

Anul acesta vom deschide evenimentul cu o evoluție a segmentului de mărci proprii în România şi în alte pieţe europene. O analiză a percepţiei gospodăriilor asupra private label vs branduri va fi oferită de Romina Ardelean, Consultant GfK România.

La ediţia din 2019 vom avea alături de noi, în exclusivitate, doi invitaţi străini, cu o experienţă de peste 10 ani în industria de PL. Cei doi vor vorbi despre reputație și diferențiere în industria de mărci proprii şi vor oferi și exemple cu privire la modul în care comercianții cu amănuntul pot dezvolta în continuare anumite categorii, ca mijloc de diferențiere față de concurență, cu trimiteri la câteva inovații de produs care s-au bucurat de succes în Europa.

Este vorba despre Nuno Ferreira, managerul departamentului de New Business al companiei globale Daymon, implicată în ultimii 50 de ani în construirea de programe de marcă proprie de succes în întreaga lume şi Remy Medina, French Partner IPLC Europe, companie europeană de consultanţă în domeniul mărcilor proprii.


Tot în premieră vor fi alături de noi doi speakeri din retailul modern: Alina Horgea (Manager PL Carrefour România) şi Adrian Costean (Private Label Manager la Profi).
Lista vorbitorilor este completată de Giorgiana Jelescu, Managing Director NSF România şi Philip Wirsen, Marketing Services Manager, Europe & Central Asia al Tetra Pak.

Private Label Innovation Show găzduiește și o mini expoziție – EXPO SHOW – ce oferă producătorilor români și străini, furnizorilor de soluții de suport pentru industrie posibilitatea de a-și prezenta produsele sau serviciile. Un spațiu de expoziție va fi pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte produsele, soluțiile sau serviciile destinate sectorului.

Cu peste 100 de speakeri în cele 8 ediţii, circa 1.500 de participanţi şi 8-10 reţele de retail modern din România şi Rep. Moldova per ediţie, evenimentul promite şi anul acesta să fie de succes.

Vino alături de noi pe 26 Septembrie 2019 să conturăm o imagine de ansamblu a evoluţiei pieţei de PL, să vorbim despre trenduri şi proiecte noi în retailul modern, să îți consolidezi relaţia cu clienţii şi să găseşti răspunsuri şi soluţii la nevoile tale!

Rezervă-ţi, acum, un loc la ediţia din 2019!

Articolul precedentPeste 200 de vinuri la Festivalul Vinului Moldovei de la Snagov
Articolul următorProducătorul Villa Vinèa preconizează că va închide anul 2019 cu o cifră de afaceri de 3,6 mil. lei
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.