Magazinele Mark&Spencer din București Mall și Băneasa Shopping City au fost remodelate

Grupul Voici La Mode a finalizat renovarea magazinelor Marks & Spencer din București Mall și Băneasa Shopping City, planuri similare fiind elaborate și pentru magazinul din Plaza România. Suprafața totală a magazinelor Marks and Spencer din București este de 3.200 mp, cel din București Mall având 1.000 mp.

Un alt moment important anunțat de Voici La Mode a fost lansarea noii campanii de primăvară-vară 2018 „Prețuri noi pentru tine”, care a intrat pe piața românească cu prețuri reduse de până la 15% la colecțiile de îmbrăcăminte pentru femei, bărbați și copii, dar și pentru colecțiile de lenjerie intimă.

Evie Filissiadi, General Manager Voici La Mode România: „Prin introducerea unor prețuri noi la toate produsele de îmbrăcăminte, clienții noștri români vor putea să se bucure de același stil și calitate pe care le-au cunoscut întotdeauna, dar la prețuri mult mai mici”.

În prezent, Voici La Mode operează branduri cunoscute la nivel internațional, precum: Dorothy Perkins, Wallis, Evans Arcadia Grup și Celio Men. Mai mult, grupul operează și în sectorul ospitalității, cu lanțul Café La Mode Café/ Restaurant, care include și o afacere în sistem de catering.
Voici La Mode intenționează să-și extindă activitățile în România, lansând și alte branduri cunoscute pe plan internațional, care vor fi anunțate ulterior.

Acordul dintre M&S și Voici La Mode Group pentru achiziționarea francizei Marks & Spencer România a intrat în vigoare începând cu data de 19 septembrie. Voici La Mode a preluat magazinele Marks & Spencer din Băneasa Shopping City, Plaza Romania și București Mall, intenționând să își extindă operațiunile și să deschidă noi magazine în spații premium din țară, pentru care a dezvoltat o strategie completă cu scopul de a restabili brandul Marks & Spencer pe piața din România.

Articolul precedentLansarea Single Malt Society în București a adus împreună sute de pasionați
Articolul următorSprijin financiar pentru producătorii agricoli din sectorul fructe
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com