Macromex și Horeca Culinary School pregătesc 100 de specialiști în bucătăria preparatelor sous-vide

Macromex și Horeca Culinary School oferă un curs specializat pe preparatele sous-vide, care va pregăti, până la finele acestui an, 100 de specialiști gata de a fi integrați în piața muncii. Fiecare curs de bucătar durează aproximativ 4 luni, iar modulul de produse sous-vide este un curs împărțit în teorie, demonstrații și exerciții.

În medie, grupele au până la 20 de cursanți. Modulul de produse congelate și sous-vide este împărțit în teorie, demonstrații și exerciții.

„În general, 30% dintre cursanți intră direct în piața muncii după absolvire, sau chiar până în absolvire, ca urmare a practicii desfășurate în diferite restaurante partenere din București și împrejurimi. Estimăm că alți 30% se integrează pe parcurs, majoritatea cursanților noștri fiind deja angajați în alte domenii, când se înscriu la curs. Ceilalți, fie se integrează gradual, fie își deschid propriul business în domeniul Horeca”, declară Liviu Trașcă, Business Development Director, Macromex.

Horeca Culinary School pune la dispoziție un laborator dotat cu echipamente de top, aliniate standardelor mondiale, în cadrul unei școli acreditate World Chefs.

În 2022, Macromex a lansat propria platformă digitală, ce regrupează toate soluțiile eficiente și este un produs complex, menit să sprijine afacerile HoReCa. Platforma aduce un ajutor real pentru business și pentru sustenabilitate, rețetele la cheie și sfaturile despre eficiența operațională.

În plus, Bocado este o altă inițiativă a companiei, o platformă de comenzi online B2B, dedicată clienților HoReCa ce reduce timpul de comandă și optimizează gestiunea fluxului de aprovizionare.

Macromex este liderul industriei de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate, cu un portofoliu extins de branduri precum Edenia, Corso, La Strada, Azuris şi branduri partenere: Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars, Haagen Dasz.

Articolul precedentOlympus investește peste 40 de milioane de euro în construcția unui centru logistic lângă Brașov
Articolul următorProcentul de valorificare a deșeurilor este de aproape 100% în compania Bergenbier
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.