Macromex investește 15 milioane de euro într-un centru de distribuție nou

Macromex anunță o investiție de 15 milioane de euro în construirea unui depozit de 10.000 de mp în localitatea Chitila. Costul investiției va fi finanțat atât din fonduri proprii, cât și dintr-un credit de investiții pe termen lung.

Depozitul este proiectat pentru o capacitate de depozitare de 10.500 de paleți în zona de temperatură de -24 grade Celsius și de 2.200 de paleți în zona de refrigerate (0-2 grade Celsius) cu câte șapte, respectiv trei porți de andocare, prin intermediul cărora vor putea circula peste 3.000 paleți in/out zilnic. De asemenea, în interiorul depozitului vor exista zone de pregătire a comenzilor, ce vor permite procesarea a mai mult de 800 comenzi zilnic.

Centrul va fi deservit de o parcare cu mai mult de 150 de locuri, atât pentru autoturisme, cât și pentru autoutilitare și camioane, parcarea fiind prevăzută și cu 10 stații de încărcare rapidă a bateriilor mașinilor electrice.

Centrul de distribuție va beneficia de cele mai noi tehnologii logistice și IT pentru recepția, încărcarea, descărcarea și manipularea mărfurilor, precum electrostivuitoare cu tehnologie Lithium-ion, sistem de pregătire a comenzilor pick by voice sau sistem de management al mărfurilor. De asemenea, va exista o zonă de training și de prezentare de produse, cu facilități de pregătire a mâncării. Atât zona de depozit, cât și cea de birouri vor beneficia de toate facilitățile, la cele mai moderne standarde: sală de mese, vestiare, săli de ședințe, grupuri sanitare.

Macromex are în vedere achiziția, în viitor, de autoturisme și autoutilitare electrice, de aceea Corso Distribution Center este prevăzut cu 10 de stații de încărcare rapidă. De asemenea, se vor utiliza timere automate pentru economia de electricitate și se vor folosi corpuri de iluminat pe bază de leduri și echipamentele de frig de ultimă generație, eficiente energetic.

“Prezența Macromex în Chitila va aduce multe oportunități localnicilor. Macromex va susține și crearea sau dezvoltarea unor mici afaceri complementare în jurul noului centru de distribuție.”, a declarat Albert Davidoglu, CEO Macromex.

Macromex este o companie cu capital 100% românesc, lider pe segmentul de produse congelate și refrigerate. Macromex a dezvoltat branduri proprii cu notorietate: Edenia, Corso sau La Strada. Gama de produse este întregită și de brandurile proprii: Azuris, Casa Gruia, dar și de brandurile-partenere: Philadelphia, Dr. Oetker, La Vache qui rit, Kiri, Babybel, Leerdamer , Akadia, Haagen Dazs, Mars, Alpro Ice cream.