Lidl România a depășit 2 milioane de fani pe Facebook și dă startul unor concursuri cu premii

Pagina de Facebook a Lidl România a depășit 2.000.000 de fani, astfel încât Lidl a înființat o echipă responsabilă cu distracția, mulțumirile și premiile. Pe 16 aprilie, Departamentul 2.000.000+ va fi la dispoziția utilizatorilor live pe pagina de Facebook Lidl România, din oră în oră, timp de 24 de ore. Astfel, departamentul 2.000.000+ va interacționa cu comunitatea Lidl live pe Facebook și va oferi premii celor mai implicați fani. Premiul cel mare este un circuit în jurul lumii, oferit prin Lidl Tour.

În noul departament, alături de echipa internă de Social Media, au fost cooptați Shurubel (Andrei Lăcătuș), Teo de la Teo`s Kitchen (Teodora Rogobete), Alina și Răzvan Dragoș de la TVDeCe, vloggerul Alex Damian și alți prieteni ai Lidl (Codruț). Aceștia au ca invitați speciali pe Chef Florin Dumitrescu alături de actorul Andrei Aradits.

Începând din această seară până pe 16 aprilie, Departamentul 2.000.000+ îi așteaptă pe consumatori fideli pe pagina de facebook a Lidl România, cu o serie de videoclipuri care anunță ce urmează să se întâmple pe 16 aprilie.

Concursul ia startul în această seară, pe 30 martie. Pe pagina de facebook Lidl România, Departamentul 2.000.000+ va oferi toate detaliile despre mecanismul de înscriere și anunțarea câștigătorului. Pentru mai multe informații, urmăriți https://surprize.lidl.ro/injurullumii și pagina de Facebook Lidl Romania.

Articolul precedentAna-Maria Pâslaru, numită Country Managing Director pentru Țările Baltice al Unilever
Articolul următorZarea lansează două spumante noi: Tămâioasă Românească și Muscat Rosé
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro