Ana-Maria Pâslaru, numită Country Managing Director pentru Țările Baltice al Unilever

0
231
Ana_Paslaru

Începând din aprilie, Ana-Maria Pâslaru, Director de Marketing în cadrul Unilever South Central Europe, va prelua funcția de Country Managing Director pentru Țările Baltice în cadrul Unilever. Țările Baltice formează o enitate de business în regiunea Europa Centrală și de Est (CEE), regiune din care face parte și Unilever South Central Europe.

Ana-Maria Pâslaru a ocupat funcția de Director de Marketing Home & Personal Care USCE & CEE Home Care din anul 2015. În această perioadă, a coordonat campanii naționale de impact pentru brandurile Dove, Dero, Clear, Rexona, Omo, Cif, Domestos, Savo și a condus activitatea categoriilor de produse pentru îngrijirea locuinței din Europa Centrală și de Est. Ana-Maria Pâslaru și-a început cariera în Unilever în anul 2007 în rolul de management trainee și a deținut mai multe funcții în cadrul departmentelor de marketing și customer marketing.

În urma acestei promovări, Monica Tamaș, Senior Category Manager Laundry, va prelua funcția de Home and Personal Care Leader și se va alătura boardului Unilever South Central Europe. Monica Tamaș s-a alăturat echipei Unilever în anul 2013, având o experiență de 13 ani în marketing și a contribuit la construirea categoriilor de Home Care, cu o atenție deosebită asupra impactului în societate pentru un model de business sustenabil.

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 169.000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 52,7 miliarde € în 2016. Peste jumătate (57%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvoltare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Persil, Dove, Knorr, Domestos, Hellmann, Lipton, Ben & Jerry, Magnum si Axe.

În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marleting şi vânzări din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru; Unilever Romania coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.Pentru mai multe informaţii despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitaţi www.unilever.ro.