Lidl lansează 90 de produse sezoniere în gama Deluxe, printre care și produse dezvoltate alături de furnizori români

În această perioadă, Lidl România readuce în magazinele din întreaga țară produsele festive Deluxe, destinate sărbătorilor de iarnă, respectiv o gamă de produse gourmet. Selecția din acest an aduce 90 de noutăți culinare, disponibile în ediție limitată, pe care clienții le pot descoperi la raft, treptat, săptămână de săptămână, până la finalul lunii decembrie.

În noul sortiment au intrat somon sălbatic în foietaj cu spanac sau sos de mărar, coaste de vită gătite lent cu sos bourbon, cannelloni cu foie gras și trufe, cartofi gratinați cu roșii și mozzarella sau profiterol cu cremă de fistic, praline de înghețată Deluxe sau tiramisu cu fistic ori caramel și speculatius.

Produse locale – inspirație gourmet la prețuri accesibile, din inima României

În acest an, gama Deluxe se îmbogățește cu o serie de produse realizate în România, create împreună cu furnizori locali care împărtășesc aceeași grijă pentru calitate și gust autentic. Printre acestea se numără salamul de Sibiu maturat 100 de zile sau mierea cremă cu fructe de pădure (afine, coacăze, zmeură). Aceste produse sezoniere se adaugă la produsele Deluxe realizate în România, care sunt permanent în sortimentul Lidl, precum macarons cu fistic sau zmeură, eclere cu cremă de caramel, gianduja sau de vanilie, cu zmeură, cu fistic, cu mango și fructul pasiunii, cu cocos sau diverse tipuri de ciocolată, precum ciocolata de tip Dubai. Astfel, brandul își reafirmă angajamentul de a colabora cu producători locali și de a oferi clienților preparate de calitate, cu gust autentic, potrivite pentru mesele de sărbătoare.

În completarea sortimentului permanent, cele 90 de noutăți sezoniere din gama Deluxe le aduc clienților, în perioada sărbătorilor, posibilitatea de a se bucura de gustul rafinat Deluxe la prețuri accesibile.

Articolul precedentCarrefour a finalizat remodelarea hipermarketului său din Băneasa. Iată noile concepte propuse
Articolul următorGeorgiana Radu, Lidl: „Contextul actual favorizează discounterii, dar cred că mai important decât tendințele în sine este modul în care fiecare retailer se adaptează”
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.