La aniversarea a 27 de ani, Serpico anunță o creștere cu 22% a cifrei de afaceri

Serpico Trading SRL, compania de import și distribuție de produse alimentare din România, anunță o creștere estimată cu 22% a cifrei de afaceri comparativ cu anul trecut. Serpico sărbătorește 27 de ani de activitate pe piața din România în 2020.

Compania a înregistrat creșteri semnificative pe principalele branduri din portofoliu. Brandul propriu DeFish a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 20% , un indicator al faptului că românii au dezvoltat apetit pentru produsele din pește de calitate superioară, cum ar fi somonul norvegian si conservele de ton. Însă, surpriza acestui an a fost triplarea volumului de vânzări pentru brandul O’Green. Tot un brand propriu, aflat în etapa de lansare și așezare în piață, care a fost foarte bine primit.

Românii au căutat produse de calitate superioară, iar pentru gama Best Meat, ce conține burger de vită ecologic, coquelet Best Meat sau burger de vită Angus, vînzările au crescut cu 79%.

În portofoliul companiei se află și o serie de branduri internaționale precum Bonduelle, care raportează o creștere la nivelul vânzărilor de 26% în comparatie cu 2019, Siblou, cu o creștere de 16% și Kerrygold, cu o creștere de 31%.

Dezvoltarea sustenabilă a companiei a fost principala preocupare a managementului, care a directionat investiții consistente în zona produselor ecofriendly si bio, dublată de investiția continuă în resursa umană.

“2020 fost și pentru noi un an plin de provocări, dar am înțeles repede care este tendința pieței si ne-am adaptat. Cuvintele cheie în 2020 au fost siguranță și eficientizare. Ne-am concentrat mult eforturile în asigurarea tuturor standardelor de siguranță atât pentru angajații noștri cât și pentru clienți, dar și pe eficientizarea tuturor proceselor, astfel încât să putem face față cu succes noilor condiții impuse de pandemie și să putem răspunde cererii de produse în creștere. Acum, pe final de an, cifrele vin și ne confirmă că direcția este cea bună”, a declarat Gabriel Simion, Director General Serpico.

Pentru 2021, Serpico și-a propus investiții majore în dezvoltarea exportului, dezvoltarea sortimentală și extensii de linii pe categoria Ready to Eat , Ready to Cook, datorită potențialului de creștere în această zonă.

“Vom investi în continuare în siguranța alimentară, precum și în construirea și creșterea brandurilor proprii si în realizarea de extensii de linie, dar si în dezvoltarea parcului logistic si a spatiului de depozitare” spune directorul general al companiei.

Serpico Trading SRL este o companie de renume pe piaţa românească de import şi distribuţie de produse alimentare. Înfiinţată în anul 1993, Serpico Trading este lider pe segmentul său de piață. Activitatea companiei se împarte în două mari categorii: importul de produse alimentare și distribuția de produse alimentare.

Printre mărcile internaționale distribuite de companie se numără: Bonduelle, Siblou, Kerrygold, Olitalia, Tonitto, Sera. Compania are în portofoliu de asemenea și brandurile proprii O’Green, DeFish, Best Meat.

Compania Serpico Trading şi-a dezvoltat o reţea performantă de logistică pentru distribuţia de produse alimentare proaspete, dar şi pentru cele refrigerate şi congelate. Calitatea serviciilor companiei este confirmată şi de certificatul ISO 9001: 2008 şi de aprecierea UKAS – Quality Management.