KFC România introduce un kiosk de comenzi touchless la Drive Thru, Sun Plaza

KFC România lansează un kiosk de comenzi touchless – care nu necesită atingerea ecranului -în restaurantul de tip Drive-Thru, Sun Plaza. Astfel, clienții își pot selecta produsele cu ușurință, fără a interacționa fizic cu kioskul. Prototipul utilizează un sistem de camere și senzori de profunzime care urmăresc mișcarea mâinii deasupra ecranului și detectează poziția precisă a acesteia, precum și zona către care indică. Camerele nu rețin informații video despre clienți ulterior înregistrării comenzii.

„Noul proiect implementat împreună cu Acrelec, alături de care am încheiat un parteneriat strategic încă de acum 2 ani, reprezintă o premieră apărută ca un demers firesc al unei viziuni comune de furnizare a celor mai moderne și mai eficiente soluții și servicii”, a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.

„Noul sistem se va afla într-o continuă analiză pe perioada testării și ne vom folosi expertiza pentru a ajuta la optimizarea experienței utilizatorilor și a crea un sistem de comandă cât mai intuitiv cu putință”, a declarat Nicolae Moldovan, reprezentant Acrelec România.

După finalizarea perioadei de testare, ținând cont de feedback-ul primit de la clienții care vor interacționa cu noul kiosk touchless, compania va analiza potențialul extinderii la nivel național, îmbunătățind sistemele existente din restaurantele KFC din țară.
KFC România investește constant la nivel de tehnologie și, de aceea, în 2018, în urma parteneriatului cu Acrelec, au fost introduse noi sisteme de comandă, și anume kioskuri, pentru a facilita plasarea comenzilor, dar și pentru a crește interacțiunea cu clienții.

În prezent există 36 de locații KFC în care sunt implementate astfel de kioskuri care oferă clienților posibilitatea de a comanda direct și, ulterior, de a ridica produsele din spațiul destinat comenzilor, situat lângă casa de marcat. În medie, 9 din 10 comenzi sunt realizate prin intermediul kioskurilor.