Kaufland România a redeschis magazinul din Vatra Dornei într-un nou format

Kaufland România a redeschis hipermarketul din Vatra Dornei, de pe str. 22 Decembrie, nr. 24, într-un format nou, modernizat și extins. Spațiul magazinului a fost mărit cu 675 mp, ajungând la o suprafață totală de 4.170 mp și una de vânzare de 2.320 mp. Programul de lucru este de la 8:00 până la 21:00 de luni până sâmbătă, iar duminică în intervalul 8:00-18:00.


Ca noutate, hipermarketul oferă clienților un raion cu pește proaspăt. Alte raioane au fost extinse, pentru a oferi un sortiment mai bogat și variat – precum cel de Legume-fructe și vitrina cu servire asistată. În sortimentele disponibile au fost introduse articolele vrac pentru produse congelate și au fost extinse cele de băuturi, produse cosmetice și drogherie.

Cu ocazia redeschiderii, clienții sunt așteptați în noul magazin cu oferte speciale.

Designul a fost modernizat, iar hipermarketul are fațadă vitrată, cu pereți de sticlă, ce conferă o atmosferă luminoasă, asemenea unui mall, și o experiență de cumpărături mai plăcută.

Spațiul dedicat parcării a fost dublat, astfel că acum clienții au la dispoziție 200 de locuri, din care șase sunt destinate părinților și nouă persoanelor cu dizabilități. Tot în exterior, magazinul va avea un punct Grill modernizat după cel mai nou concept Kaufland.

Kaufland România, unul dintre cei mai mari angajatori privați din țară, asigură peste 70 de locuri de muncă în Vatra Dornei prin acest magazin și sprijină astfel dezvoltarea comunității locale.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 126 de magazine în România.

Articolul precedentCoca-Cola România a lansat Lemonade by Cappy
Articolul următorCarrefour aniversează luna aceasta 18 ani de la deschiderea primului hipermarket în România
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com