Kaufland remodeleaza magazinele din Iasi

Magazinele Kaufland din Iasi se remodeleaza si devin printre cele mai moderne din reteaua companiei din Romania, dupa cele din Capitala, cu Food Court si Open Mall – acest concept fiind introdus in premiera in Romania, in aceasta vara de catre Kaufland.

Astfel, magazinele Kaufland din sos. Pacurari nr. 86M, str. I. P. Pavlov nr. 14 si str. Mitropolit Varlaam nr. 20, beneficiaza de cel mai nou design, tehnologii si functionalitati, care vin sa ofere clientilor o experienta de cumparaturi mai simpla, mai rapida si mai placuta.

Kaufland inaugureaza pentru prima data la Iasi noul concept de open mall, prin care reinventeaza galeriile comerciale pentru chiriasi, deschizand in exteriorul magazinului un spatiu nou de cumparaturi. Astfel, pentru chiriasi au fost amplasate containere speciale de exterior in parcarea magazinelor, iar in interior amenajarea acestora s-a facut sub forma de insule deschise.

Acestea sunt primele magazine Kaufland din Romania care propun galerii comerciale cu pereti de sticla (fatade vitrate), ce confera un ambient luminos, deschis si prietenos.

Printre magazinele prezente in open mall se numara: schimb valutar, servicii telecom, centru de presa, farmacie. In total, magazinele Kaufland cuprind peste 15 puncte comerciale, incluzand curatatorie, centru de copiere chei, accesorii GSM sau magazin de electrocasnice.

De asemenea, Kaufland aduce si prima zona de Food Court in magazinele sale din Iasi, care gazduieste restaurantul de tip street-food The Box si Sweet Blanca, cofetarie cu sortiment extins de cafenea (magazinele de pe str. Pavlov si de pe str. Pacurari) si pizza (magazinul din Nicolina).

Kaufland introduce noul raion sub conceptul To Go, ce ofera produse pregatite pentru consum imediat, gata ambalate si rapid de luat, precum sandvisuri, salate convenience, bauturi racite etc. Raionul este amplasat in apropierea caselor de marcat.

De asemenea, toate cele trei magazine beneficiaza de cate un raion nou de peste proaspat la vitrina cu servire asistata si de un spatiu mai mare pentru zona de legume-fructe, care este dotat cu tehnologie de racire a meselor pe care sunt amplasate produsele. In apropierea raioanelor de brutarie exista feliator de paine.

Casele de marcat au fost modernizate si sunt prevazute cu scannere ultra-rapide, intr-un nou proiect pilot international implementat mai intai in Iasi, in magazinul situat pe str. Pacurari.

Magazinele beneficiaza si de o noua configuratie, pentru un traseul cumparaturilor. Astfel, navigarea prin magazin este eficientizata printr-un nou sistem de ghidaj prin pictograme ce semnalizeaza categoriile de produse sau servicii, dar si o noua segmentare a spatiului si rafturilor, cu scurtaturi printre raioane, pentru facilitarea orientarii.

Noul design creeaza o atmosfera luminoasa, calda si primitoare, combinand elemente de open space, mobilier si o noua cromatica, pentru ca timpul petrecut la cumparaturi sa fie si mai placut.

In plus, magazinele functioneaza cu o tehnologie sustenabila, fiind prevazute cu instalatii de climatizare ecologica – un sistem complex modern ce recupereaza caldura de la vitrinele si instalatiile frigorifice si permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate fata de mediul inconjurator. Daca pe timp de iarna instalatia incalzeste magazinul, pe timpul verii, instalatia inverseaza procesul, pentru a obtine in magazin temperaturi ambientale placute. Sistemul de frig din magazin nu polueaza, este fara freon si utilizeaza numai CO2, protejand astfel mediul inconjurator, fara sa foloseasca pentru incalzire lemne, gaze sau petrol.

Articolul precedentConstanta si Tulcea – ultimele doua inaugurari Lidl din 2017
Articolul următorAnchor Grup – 20 de ani de activitate pe piata romaneasca
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro