Retailerul german Kaufland a lansat in premiera pe piata romaneasca tehnologia digitala prin care clientii isi vor putea face cumparaturile in magazin folosind telefonul mobil pentru a scana produsele imediat ce le pun in cos, si a caștiga astfel timp.
Introdusa pentru prima data in Romania, tehnologia ofera cumparaturi mai rapide si poate fi accesata prin intermediul aplicatiei mobile puse la dispozitie de Kaufland, Scan&Pay, compatibila cu toate tipurile de smartphones și care poate fi descarcata gratuit de pe platformele iOS sau Android.
Aplicatia Mobile Self-Scanning ajuta clientii sa eficientizeze timpul petrecut la cumparaturi, datorita posibilitatii de a scana direct codul de bare al produsului, eliminand astfel timpul de așezare a produselor pe banda, la casa și inapoi in coș. Achitarea produselor scanate se face ulterior la o casa rapida speciala din magazin. Printre avantajele aplicatiei mobile se numara și posibilitatea de a vedea istoricul cumparaturilor anterioare și scanarea produsului o singura data cu posibilitatea de multiplicare a cantitatii alese.
Aplicatia digitala Scan & Pay reprezinta unul dintre instrumentele esentiale de omni-channel care creioneaza viitorul in retail, iar conform studiilor Kaufland, timpul petrecut la casa este de trei ori mai scurt.
„Ne bucuram sa introducem pentru prima data in Romania acest instrument digital care schimba modul in care facem cumparaturile și ne permite sa le daruim clientilor mai mult timp – un bun nepretuit in ziua de astazi. Politica noastra este sa ne adaptam in permanenta la nevoile clientilor noștri prin tot ceea ce facem, ajutandu-i sa se bucure de o experienta de cumparaturi de calitate, din toate perspectivele”, explica Bogdan Alexe, Director VT Organizare Procese, Kaufland Romania.
Tehnologia digitala este disponibila in magazinul Kaufland din str. Barbu Vacarescu din Capitala.