(Update) Kaufland anunță ce experiențe a pregătit pentru festivalul Neversea



Joi, 4 iulie, clienții magazinelor Kaufland din Constanța de pe Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 21 și de pe Strada Aurel Vlaicu, nr. 218, au primit gratuit câte o brățară cu acces pentru o zi la festivalul Neversea, dacă au cumpărat o sticlă de Absolut Vodka la 1 L și o sticlă de Ballentine’s la 1, în limita stocului disponibil.

Pentru că rezultatele la BAC nu au fost afișate în timp util pentru a răsplăti elevii care iau 10 la BAC anul acesta cu bilete la Neversea, aceștia vor primi, în schimb, acces gratuit la festivalul UNTOLD din partea Kaufland, și un voucher de 500 de lei pentru consumație.



Printre activitățile pe care Kaufland le-a pregătit pentru festivalul Neversea, se numără: activări multisenzoriale, irisul gigant din care festivalul se va vedea ca printr-un caleidoscop cu poze 360°, barca de pe mare de unde se pot vedea concertele, zone pentru poze panoramice, scenă dedicată și bar la înălțime, zone de sport, cu panouri de escaladă și adrenalină, standuri de coafare a părului și body refresh cu produse cosmetice marcă proprie, dar și spații de relaxare eco-friendly, zone de sustenabilitate, grădina solară și infrastructură de reciclare.

Acces rapid cu Kaufland Card
Printr-un spațiu numit Fast Lane, participanții care au deja instalată aplicația Kaufland Card vor avea prioritate la intrarea în festival, putând evita cozile.

Premii pe loc și activări multisenzoriale la festival
Cei care vor ajunge la zona DayDreaming vor primi din partea Kaufland peste 30.000 de pachete cu premii. Iubitorii de muzică bună vor putea să intre în lumea iSee, un spațiu în care vor vedea întregul festival ca printr-un caleidoscop, în spatele unei lentile uriașe care se va roti ușor.
În zona de Slot Machines, cei care se joacă pot câștiga premii constând în produse de vară, pentru alcătuirea unui kit al festivalierului.

Concertele văzute din velierul de pe mare
Participanții la concert vor avea ocazia să privească universul Neversea nu numai de pe uscat, ci chiar de pe o barcă pe mare, daca se înscriu în concursul din aplicația Kaufland Card.

Scenă, Food Court și bar la înălțime
Retailerul a amenajat o scenă care va reflecta non-stop emoția muzicii, într-un ambient la care participă și Crazy Wolf, energizantul marcă proprie, din care se vor prepara cocktailuri.
Participanții la Neversea vor putea să facă un popas la Food Court-ul unde pot savura un meniu special cu coaste sau să se energizeze la barul DayDreaming by Kaufland, unde se vor putea bucura de o băutură rece.

Zonă de refresh your look și hairstyling cu Bevola
Cei care au nevoie să își reîmprospăteze look-ul o pot face gratuit la unul dintre cele cinci standuri Bevola, marca proprie de produse de îngrijire Kaufland – patru standuri amenajate, în care vă așteaptă stiliștii, și o zonă de refreshing dotată cu șervețele umede, deodorante și alte produse de igienă personală.

Zone de sustenabilitate și distracție eco-friendly
Retailerul a pregătit și zone amenajate împreună cu trei ONG-uri partenere, prin care promovează cauze de responsabilitate socială. În zona Epic Adventure de la Bucurie în mișcare, participanții sunt așteptați cu provocări de echipă, un leagăn uriaș sau perete distractiv de escaladă.
EfdeN a creat Grădina Solară, în centrul căreia se află un copac care va furniza energie pentru încărcarea telefoanelor mobile sau va oferi un prilej de relaxare la umbră.
Asociația Act for Tomorrow a creat instalații de colectare selectivă a deșeurilor, pentru reciclare. Cei care le folosesc sunt răsplătiți cu vederi către cei dragi, trimise prin cutia poștală din festival.

Articolul precedentSupeco deschide un supermarket în Satu Mare, și ajunge la o rețea de 16 magazine în România
Articolul următorDanone a lansat două noi sortimente de iaurt cu mix de cereale, semințe și fructe confiate
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.