Kaufland a lansat o nouă marcă proprie de alimente fără lactoză și fără gluten

0
195

Kaufland a lansat o nouă marcă proprie de alimente fără lactoză și fără gluten: „K-free”, destinată celor care au intoleranță la aceste substanțe. Cele 13 produse diferite marcă proprie „K-free” sunt deja disponibile în toate magazinele Kaufland din România. Acestea se află la îndemâna clienților, în raioanele dedicate.

Gama K-free fără gluten cuprinde 10 produse

Gama K-free fără gluten este destinată persoanelor cu intoleranță la gluten sau care au membri de familie sau prieteni cu o asemenea intoleranță. Cuprinde 10 articole fără gluten în categoria amestecuri pentru copt paine, checuri sau brioșe, paste făinoase & musli.

  • Pastele făinoase conțin în proporție de 98% făină de mălai și 2% făină de năut. Porumbul ajunge direct de pe câmp în moara fabricii și de acolo în locul de producție pentru pastele făinoase fără gluten. Acest lucru înseamnă transporturi pe distanțe scurte și o prelucrare rapidă fără a utiliza multe ambalaje. În plus, Kaufland a renunțat complet la emulgatori, astfel încât pastele sunt mai aspre după fierbere și sosurile aderă mai bine. Pastele K-free sunt fabricate în singura facilitate din România certificată pentru produse gluten free și distribuite la nivel de grup. Interesul tot mai crescut pentru astfel de produse a generat demersurile ca din anul 2019 să debuteze în România schema de audit și certificare pentru producătorii gluten free.
  • Musli este disponibil cu gust de ciocolată și cu fructe, ambele variante în calitate bio. În plus, ciocolata este certificată prin intermediul Fairtrade Cocoa Program.
  • Gama fără gluten are o etichetă cu design portocaliu.

K-free fără lactoză cuprinde trei produse

Concepută pentru persoanele cu intoleranță la lactoză, K-free fără lactoză cuprinde trei articole – smântână UHT pentru frișcă, lapte UHT cu 1,5% sau 3,8% grăsime. Gama fără lactoză poate fi ușor recunoscută prin eticheta mov.

Pentru a fi cât mai ușor de găsit în cadrul magazinelor, Kaufland a reorganizat dispunerea alimentelor și le-a semnalizat atent. În afară de culoarea specifică fiecărei game, o etichetare clară aplicată pe ambalaj ajută clienții să recunoască imediat dacă un anume articol nu conține lactoză sau gluten – sau niciuna dintre acestea.

Produsele au fost dezvoltate împreună cu experți și furnizori atent selectați, calitatea acestora fiind verificată în laboratoare independente. Portofoliul de produse „K-free” se va lărgi, Kaufland România având în vedere, pentru viitor, o extindere a mărcii și la alte categorii de produse de tipul „nu conține”.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări și o rețea de 120 magazine în România.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here