Auchan introduce plata validată cu amprentă

Auchan Retail România, împreună cu Oney Bank, au lansat Well.com, o aplicație de mobil ce permite fie plata cu autentificare biometrică – cu amprentă, fie cu ajutorul telefonului mobil, fie prin scanarea unui cod QR. În primă fază, aplicația va fi disponibilă clienților din magazinele Auchan Militari și Auchan Drumul Taberei, la casele rapide, urmând ca în scurt timp să fie disponibilă și clienților magazinului Auchan Cotroceni, la casele rapide și la casele de tip self-check-out.

Plata cu amprentă digitală este o inovație pe piața locală, Auchan fiind primul comerciant din România care implementează această tehnologie în magazinele sale. Utilizatorii nu sunt nevoiți să folosească nici cardul și nici telefonul, în timp ce plata este extrem de sigură, foarte rapidă și comodă, datele rămânând doar pe telefonul clientului.

Aplicația este disponibilă pentru utilizatorii de telefoane cu sisteme de operare Android și iOS, împreună cu orice card de debit sau de credit Mastercard sau VISA emis în România și poate fi descărcată din App Store sau din Google Play Store, dar și de pe site-ul www.well-com.ro.

„Astăzi, aducem în România, alături de partenerii de la Oney Bank, o nouă soluție bazată pe tehnologie de top – plata validată cu amprentă, disponibilă alături de cea prin cod QR. Ne dorim ca aceste schimbări să fie utilizate și apreciate de clienții noștri, să le simplifice  parcursul de cumpărare în magazinele noastre și să îi ajute să câștige timp .”  a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Client și Inovație Auchan Retail România.

„Pilotul, demarat împreună cu Auchan, aduce prima metodă de plată biometrică pe piața din România însă este doar începutul. Ne propunem să schimbăm relația dintre comercianți și clienții lor simplificând modul în care, aceștia din urmă, plătesc.”

„Vă invităm să încercați experiența plății cu amprentă, o experiență  pe cât de simplă pe atât de rapidă. Nu este nevoie să mai scoateți portofelul si nici  telefonul. Tot ce trebuie să faceți este să atingeți terminalul cu degetul și plata este realizată.” a explicat Jean-Michel Goncalves, Director General Oney Bank România.

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și o rețea de magazine MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, peste 10.000 de angajaţi,  o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

Pe website-ul companiei, Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse disponibile în magazine și oferă serviciul de click & collect (pregătire comandă cu ridicare din magazin) pentru aproximativ 5.000 de produse. În același timp, operează website-urile dedicate activităților de gastronomie tip restaurant – lamasa.auchan.ro, de florărie – florărie.auchan.ro și cel al Lillapois – nouă rețea de magazine recent lansată, specializate în machiaj, parfumerie, îngrijire personală și îngrijirea casei – www.lillapois.ro.

Oney Bank face parte din Holdingul francez Auchan, reprezentând divizia financiar-bancară a grupului. La nivel mondial, Oney Bank este prezentă în 11 țări cu un portofoliu de peste 9 milioane de clienți cărora le pune la dispoziție produse financiare, soluții de plată și asigurări variate. În România, Oney Bank este prezentă cu 50 de birouri în magazinele Auchan și Leroy Merlin.