Josi Logistic anunță lansarea platformei online Casa de Comenzi Josi

Producătorul și distribuitorul Josi Logistic anunță lansarea platformei online Casa de Comenzi Josi. Sortimentația disponibilă online este de aproximativ 200 de produse, pornind de la alimente de bază: lactate, carne, preparate din carne, conserve. Livrările se fac gratuit, iar produsele sunt achitate la primirea coletului. Josi dispune de 80 mașini în parcul auto, cu care sunt distribuite produsele.

Avantajele oferite de Casa de Comenzi Josi :

  1. Transportul este gratuit;
  2. Plata se face la livrare. Nu se achită în momentul comenzii, ci după primirea coletului;
  3. Rapiditate: livrările se fac într-un interval de 24 – 48 ore;
  4. Livrările cu flota proprie permit controlul respectării condițiilor impuse de lege (igienizări zilnice, echiparea personalului corespunzător, cu măști, mănuși).

“Lansarea magazinului online era prevăzută ca linie de business separată în P & L-ul nostru de anul acesta. Nu era o prioritate de activat pentru prima parte a anului. În contextul actual, ne-am regrupat forțele împreună cu echipa noastră de vânzări, la găsirea unor soluții care să acopere pierderile din canalul Horeca, un proiect care era prioritar pentru businessul nostru din acest an.”, precizează Monica Florea, Director Executiv, Joși Logistic.

“Dorința noastră a fost să ajungem la consumatorii finali, la cei care apreciază produsele noastre, la cei care sunt atașați de brandul nostru și pe care contextul actual îi împiedică să ajungă cu regularitate la magazinele lor.”

“Este dovada noastră de responsabilitate socială, în situația nefericită în care ne aflăm. Reușim să înlesnim accesul celor de acasă, la produse proaspete, sănătoase. Ne-am gândit și la cei vârstnici facilitându-le posibilitatea de a primi produsele acasă, oferindu-le posibilitatea a de a face comanda prin telefon. Colegii din call center îi pot ajuta în alegerile făcute, oferindu-le suport.”

“Contextul actual ne-a grăbit cumva planurile de deschidere a platformei online , și am încercat să o vedem ca pe o oportunitate în situația actuală” – a explicat directorul, Josi Logistic.

Josi Logistic este o companie 100% românească înființată în 2012, activând în primii ani ca platformă de tip en gros. Din 2015 au pus bazele unui concept nou de business, care a vizat expansiunea afacerii în zona de distribuție. Businessul s-a construit în jurul produselor lactate, iar viziunea de a deveni un jucător important în categoria de lactate din București avea să se confirme ulterior.


Din 2015, Josi Logistic și-a reconfigurat traiectoria businessului. Antreprenorii Cătălin Stoian și Andrei Stoian au lăsat libertate totală echipei în luarea deciziilor, pentru fiecare etapă a businessului. Echipa a beneficiat de toate resursele de care avea nevoie și de încrederea celor doi antreprenori.

Compania a încheiat 2019 cu cifră de afaceri de peste 19 mil de euro. Au pornit de la 100 produse, iar astăzi au în portofoliu peste 500, iar planurile de creștere nu se opresc aici.

“Am pornit cu o singură categorie de produs, cea de lactate, iar în timp am ajuns să dezvoltăm următoarele categorii: măsline, ouă, carne, preparate din carne, produse proaspete, congelate. Am pornit dezvoltând canalul de TT, apoi am activat partea de food service. Cum era firesc, am listat și în câteva locații de IKA, pe raioanele de gastro. Anul 2019 a fost anul de startare a canalului HORECA.”


În 2019, grupul de firme Josi a achiziționat o fabrică de procesare lapte în zona Suceava. Au urmat investiții în modernizarea acesteia, iar în 2020 au ieșit primele produse din fabrica proprie.

Articolul precedentWebinar: Soluţii şi responsabilităţi pe lanţul de aprovizionare în retailul FMCG – 10 Aprilie 2020
Articolul următorConsumatorii cumpără mai degrabă din magazinele de proximitate, datorită restricțiilor de circulație
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com