dm drogerie markt a lansat şi în România magazinul online dm.ro, oferind astfel consumatorilor finali o experienţă multichanel completă.
“Deschiderea magazinului online dm vine ca o continuare firească a eforturilor noastre de a răspunde cât mai bine nevoilor și așteptărilor clienților. Ne bucurăm că le putem oferi o experiență de cumpărături îmbunătățită, acum având posibilitatea de a-și comanda produsele preferate direct de la ei de acasă, rapid și accesibil”, a menționat Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România.
Platforma de e-commerce dm.ro oferă, pentru moment, o selecţie de circa 8.500 de articole din categorii precum machiaj și îngrijire personală, suplimente alimentare, alimente ecologice, articole pentru copii, produse pentru casă și curățenie, precum și alimente pentru animalele de companie. În plus, platforma oferă articole de inspirație și sfaturi, recomandări și multe alte informații utile consumatorilor fideli.
În medie, într-un magazin fizic dm, există un număr de circa 14.000 de articole la raft, iar selecţia pentru online a vizat, conform informaţiilor oferite de oficialii companiei, cele mai performante produse. De asemenea, ponderea mprcilor proprii în sortimentul magazinului online este una importantă.
La lansarea magazinului online, compania a iniţiat şi o campanie de atragere a clienţilor. Mai exact, fiecare client va primi o reducere de 15% la orice comandă lansată până în data de 04 octombrie 2022. De asemenea, pentru comenzi în valoare de mininum 150 lei clienții beneficiază de livrare gratuită. Pe viitor, compania va implementa şi alte campanii promoţionale în online, luând în calcul inclusiv promoţii şi acţiuni care să ţină cont de profilul fiecărui client. Acest lucru va fi posibil datorită potenţialului oferit de soluţiile de AI (inteligenţa artificială) existente.
Pentru livrarea comenzilor către clienţi, dm a încheiat un parteneriat cu compania de curierat DPD, taxa de livrare fiind de 15 lei/comandă pentru comenzi mai mici de 150 de lei. Pe lângă livrarea produselor la dimiciului, consumatorii au la dispoziţie şi un serviciu de ridicare a produselor din magazinele dm. Mai exact, produsele vor putea fi comandate cu ridicare expres în 3 ore din magazinul selectat.
Daniela Jordanovski, Director Achiziţii şi Marketing, dm drogerie markt România, estimează că în primul an de la lansare, vânzările online ar putea reprezenta o pondere de circa 5% din total vânzări.
Comenzile cu livrare sunt procesate la depozitul din Timişoara unde există deja un spaţiu alocat exclusiv diviziei de e-commerce. Odată cu lansarea magazinului online, compania a creat circa 30 de noi locuri de muncă.
Până la finalului anului în curs se va lansa şi aplicaţia mobilă.
„Lucrăm constant la îmbunătățirea serviciilor și produselor oferite de companie, iar accelerarea digitalizării este una dintre prioritățile noastre. Modelul Online Shop-ului dm combină noul magazin online din România cu informații relevante despre companie, produse, servicii și articole. Adoptăm conceptul <> pemtru că, la urma urmei, cumpărăturile din ziua de azi se fac predominant de pe smartphone-ul personal. Prin urmare, o interfață prietenoasă și posibilitatea de a comanda cât mai simplu și facil este ceea ce ne dorim, ținând cont că avem o mare diversitate de sortimente și aducem clienților noștri din online un design nou și atractiv”, a adăugat Cristian Crișan, Administrator dm drogerie markt România.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 14 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3800 de magazine și 66.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 14 ani, timp în care a evoluat constant, fiind în continuă expansiune, cu peste 1 000 de angajați și mai mult de 125 de magazine active.