Magazinul Penny din Călărași, de pe Str. Republicii, nr 102C, are o suprafață de vânzare de 858,53 mp. și dispune de 94 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 sunt pentru persoanele cu dizabilități. Echipa noului magazin este formată din 16 persoane.
Designul noilor magazine Penny este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, Penny își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, la finalul anului trecut, Penny a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj.
Penny a început un amplu program de certificare BREEAM (Building Research Establishment’s Environmental Assessment Method) pentru toate magazinele pe care le construiește în prezent.
Toate magazinele din rețeaua Penny vor fi recertificate o dată la trei ani.
Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005.
Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 315 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.
Odată cu deschiderea magazinului de la Călărași, Rețeaua Penny ajunge la 315 magazine în România.