Iulia Pencea, Managing Director Nielsen România – keynote speaker la Private Label Innovation Show 2020

Iulia Pencea, Managing Director Nielsen România, se alătură evenimentului anual Private Label Innovation Show 2020, organizat de Modern Buyer pe data de 30 octombrie 2020, în calitate de keynote speaker, cu prezentarea “Covid-19 consequences – Recalibrating for an Unprecedented Future”.

În prezentarea sa, Iulia Pencea va explica dinamica segmentului de private label în România în 2020, precum și factorii care conduc la creșterea segmentului de PL, cota de piață a mărcilor proprii în total piață FMCG și va oferi exemple de categorii în care cota de piață a PL a crescut în volum și valoare.

Iulia este un specialist cu experiență în industrii și metodologii de cercetare diferite, atât în România, cât și în piețe din Europa de Est și Orientul Mijlociu, unde pe parcursul carierei a îndeplinit o serie de roluri strategice. Accesul la informații extrem de detaliate despre performanța și driverii industriilor, cât și viziunea de ansamblu asupra evoluției pieței și consumatorilor locali și globali, fac din Iulia una din vocile relevante în domeniul cercetării de piață.

Singura conferinţă din România dedicată exclusiv industriei de mărci private se va desfăşura în format digital, pe My Connector, o platformă inovativă de evenimente virtuale, care asigură transferul experienței unui eveniment din offline în online.

Vom asigura şi în acest an insighturi valoroase, vom avea alături de noi speakeri relevanți şi vom prezenta în exclusivitate noutățile şi tendinţele momentului în industria mărcilor private.

Private Label Innovation Digital Show are trei componente:

  1. Live Streaming Conference: Sesiuni Live de prezentări și dezbateri
  2. Virtual Expo: Punem la dispoziția partenerilor standuri virtuale în care își pot prezenta soluţiile şi serviciile şi pot interacţiona cu factorii de decizie în achiziţia de mărci private din retailul modern
  3. Networking Sessions: Meeting Rooms virtuale pentru o comunicare rapidă şi eficientă.

În cadrul acestei ediții, vom prezenta cele mai relevante proiecte de Private Label din piața locală și vom afla de la marii retalieri cum a impactat pandemia strategia lor de private label.

Audienţa evenimentului este formată din manageri de achiziţii şi achizitori de mărci proprii din rândul marilor lanţuri de retail modern, manageri din rândul furnizorilor de mărci private din toate segmentele FMCG, reprezentanți din industria de research din România și din afara țării, furnizori de servicii și soluții pentru industria de private label.


Marile lanțuri de retail: Lidl, Kaufland și Carrefour își vor delega reprezentanții la acest eveniment, pe care îl susțin în calitate de parteneri principali. La rândul lor, companiile NSF International, Döhler România și Sole Mizo doresc să sprijine comunitatea producătorilor de mărci proprii din piața locală și sunt partenerii ediției actuale a evenimentului Private Label Innovation Show 2020, organizat de Modern Buyer.

Platforma pe care se va desfăşura Private Label Innovation Digital Show permite audienţei să acceseze toate detaliile legate de eveniment (speakeri, agendă, program, sesiuni live) în același loc, să viziteze secţiunea de Virtual Expo şi, de asemenea, să interacționeze cu vizitatorii în timpul evenimentului.

Cum vă puteţi înscrie?
Pentru a audia dezbaterile live şi a lua parte la sesiunile de networking cu factorii de decizie în achiziţii, punem la dispoziţie două modlaităţi de înscriere.

I. Direct în platforma evenimentului, accesând Înregistrare din meniul principal.
II. Contactând direct organizatorii la aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro, cristi.brinca@modernbuyer.ro sau telefonic la 031.425.38.92, 0767.11.88.33 sau 0733.933.967.

Promovați-vă oferta, produsul sau serviciul!
Asigurăm vizibilitate în timpul evenimentului Private Label Innovation Digital Show 2020, dar şi ante şi post eveniment, în faţa unei audienţe formată din manageri de achiziţii şi achizitori de mărci proprii din rândul marilor lanţuri de retail modern, manageri din rândul furnizorilor de mărci private din toate segmentele FMCG, reprezentanți din industria de research din România și din afara țării, furnizori de servicii și soluții pentru industria de private label.

Cum? Puteţi opta pentru un Virtual Stand în zona de Expo Area, pentru rularea unui spot de promovare în timpul evenimentului sau/și pentru publicarea unei machete, articol, material video pe platforma virtuală a evenimentului, în publicaţia online Modern Buyer și în social media.

Vă aşteptăm şi în acest an alături de noi!

Articolul precedent(P) Gebrüder Weiss lansează platforma myGW dedicată clienților. Experiența digitală a clienților cu informații în timp real
Articolul următorLidl va deschide un magazin în Brașov
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.