Italianul Vince Gruber este noul președinte pe Europa al Mondelēz International

Italianul Vince Gruber a preluat funcția de vicepreședinte executiv al Mondelēz International și cea de președinte pe Europa. Cu o experiență vastă în sectorul FMCG, Vince Gruber va dezvolta și conduce strategia companiei Snacking Made Right în cadrul operațiunilor din Europa. Noua strategie urmărește să le ofere oamenilor snack-urile potrivite, la momentul potrivit, în modul potrivit.

„Sub sloganul Snacking Made Right, avem un plan strategic puternic, care va ghida acțiunile noastre în următorii ani și ne va conduce spre o creștere sustenabilă și profitabilă”, spune Vince Gruber.

„Mă simt onorat să conduc o echipă europeană excelentă și aștept cu nerăbdare să creez viitorul snack-urilor.”

Europa contribuie cel mai mult la creșterea Mondelēz la nivel internațional, reprezentând mai mult de o treime din veniturile grupului, cu venituri nete de 10 miliarde $ în 2018. Mărcile de impact precum Milka, Cadbury, Toblerone, Oreo, LU, Halls, dețin poziții de lider pe piețele europene.

Cariera lui Vince Gruber a început în 1989 la Kraft Foods Austria (acum Mondelēz International), ocupând numeroase posturi în marketing până în anul 2000. După ce a lucrat în afara companiei timp de șapte ani, s-a întors la Kraft Foods în 2007 ca Director pentru Divizia de Ciocolată pentru Germania, un rol pe care l-a deținut până în 2010, când a fost numit președintele Diviziei de Ciocolată pe Europa. În 2016, Vince Gruber a preluat funcția de Președinte pe Europa de Vest. În ianuarie 2019, a fost numit în funcțiile de vicepreședinte executiv al Mondelēz International și de președinte pe Europa în Zurich.
Împreună cu Maurizio Brusadelli, EVP și președinte Asia, Orientul Mijlociu și Africa, și Luca Zaramella, EVP & CFO, Vince Gruber este al treilea italian din echipa de management a Mondelēz International.

Produsele Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sunt prezente în 160 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2018, MDLZ este unul dintre liderii mondiali în producția de snack-uri, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.

Articolul precedentÎn perioada 1-8 martie, Veranda Mall a pregătit o campanie dedicată femeilor
Articolul următorLanțul La Mama urmărește extinderea în țară și în afară
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.