În perioada 1-8 martie, Veranda Mall a pregătit o campanie dedicată femeilor

DCIM100MEDIADJI_0289.JPG

În perioada 1-8 martie, Veranda Mall a pregătit o campanie dedicată femeilor. Vizitatoarele mallului pot participa la o tombolă cu premii, prin tragere la sorți. Începând cu 1 martie, toate doamnele și domnișoarele care vor vizita corner-ul photo din centrul comercial vor putea participa la concurs. În data de 8 martie, cea mai norocoasă cumpărătoare va primi cadou, prin tragere la sorți, un colier în valoare de 1.000 euro.

În zilele de 2 și 3 martie, în intervalul orar 12:00-18:00, Veranda Mall îi așteaptă pe cei mici la un atelier de pictat tricouri cu supereroi. Fiecare mic artist va avea la dispoziție o gamă variată de tricouri de diferite dimensiuni, precum și mai multe modele de mesaje pentru inspirație. Tricourile astfel realizate vor fi folosite pentru a face mămicilor o surpriză.

Iar în data de 8 martie, în intervalul orar 12:00-16:00, vizitatoarele din Veranda Mall sunt așteptate cu un candy bar, la parter, în zona de foodcourt.

„Primăvara vine la Veranda Mall cu multe surprize care urmăresc punerea în valoare a femeilor din viața noastră, ființele care se străduiesc zi de zi să ne vadă bucuroși și împliniți. Am pregătit pentru acestea un panou foto cu supereroi, unde se pot fotografia și înscrie la tombola noastră. Pe cei mici îi așteptăm la colțul de creație, unde pot realiza cele mai inspirate desene pe tricouri, pe care să le ofere cadou eroinelor din viața lor, iar pentru doamnele și domnișoarele care ne trec pragul de 8 martie pregătim și un candy-bar cu bunătăți.” a declarat Maria Crăciun, Center Manager Veranda Mall.

Pentru mai multe detalii legate de programul evenimentelor dedicate Mărțișorului și Zilei Femeii, poate fi consultat și website-ul sau pagina oficială de Facebook Veranda Mall.

Articolul precedentCompania Brambles vinde subsidiara IFCO
Articolul următorItalianul Vince Gruber este noul președinte pe Europa al Mondelēz International
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.