Irina Urechean este noul Director de Marketing, Home Care, al Unilever South Central Europe

Unilever South Central Europe (USCE) anunță numirea Irinei Urechean în rolul de Director Marketing al categoriei Home Care, începând cu 1 iulie. Din acest rol, Irina se alătură echipei de conducere a USCE și va coordona strategiile de marketing pentru brandurile din categoria Home Care ale Unilever. Până în prezent, Irina a ocupat funcția de Marketing Category Manager Laundry USCE.

Irina Urechean preia noul rol de la Monica Tamaș, care până în prezent a coordonat activitatea de marketing pentru categoriile Home Care și Beauty & Personal Care. Începând cu 1 iulie, Monica Tamaș va continua să coordoneze strategiile de marketing pentru categoria Beauty & Personal Care, în rolul de Director Marketing Beauty & Personal Care USCE, având în portofoliu branduri precum Dove, Dove Men+Care, Clear, Rexona sau Plant Line.

Irina s-a alăturat echipei Unilever în 2010, iar timp de 10 ani experiența ei în marketing s-a conturat în fiecare dintre diviziile grupului Unilever – de la înghețată și Food, la Beauty & Personal Care și Home Care. Cele mai recente proiecte pe care și-a lăsat amprenta sunt lansarea brandului Plant Line în România în 2019 și relansarea la nivel de comunicare și packaging a brandului Dero, la începutul lui 2020.

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 155,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 51 miliarde euro în 2018. Peste jumătate (60%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Knorr, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Dirt Is Good, Wall’s, Lux, Sunsilk and Surf Lipton, Algida, Ben & Jerry’s, Magnum și Betty Ice.

Articolul precedent(P) Pfeifer & Langen sărbătorește aniversarea de 150 de ani. Povestea de succes a afacerii de familie a început cu sfecla de zahăr
Articolul următorMere, pere și cireșe, în panere. Cât de greu este să creezi un brand de fructe, românesc?
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro