Investiție de 2,6 milioane lei în noul McDonald’s de la Ploiești Shopping City

În urma unei investiții de 2,6 milioane lei, McDonald’s inaugurează o unitate la Ploiești, de 1 iunie, în centrul comercial Ploiești Shopping City. Acesta este cel de-al patrulea restaurant McDonald’s din orașul prahovean, și unitatea cu numărul 72 al rețelei.

„Deschidem noul restaurant din Ploiești la timp pentru sezonul de vară, cel mai aglomerat sezon la McDonald’s”, anunță Daniel Boaje, Director General Premier Restaurants România. Restaurantul din Ploiești este prima deschidere de anul acesta, un an foarte ambițios în care urmează să deschidem încă 6 restaurante”.

Noul restaurant, bazat pe Experience of the Future (EOTF), prin sistemul inovator Service-Production Assembly, este prevăzut cu două kiosk-uri digitale pentru plasarea comenzilor, care oferă o interacțiune rapidă și facilă.

McDonald’s asigură totodată 40 de locuri de muncă și recrutează în continuare angajați în poziții de Crew, Manager Trainee, Guest Experience Leader și Hostess în toate restaurantele din țară.

Noul restaurant McDonald’s din Ploiești este deschis de luni până duminică, în intervalul orar 10:00 – 22:00. În perioada 1-5 iunie, clienții care cumpără un Big Mac, un McChicken, o porție de aripioare, o înghețată McSundae sau o porție medie de cartofi în acest restaurant, primesc un al doilea produs de același fel din partea casei.

McDonald’s este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania și Malta. Premier Capital operează 141 de restaurante, mai mult de jumătate dintre ele având McDrive și numeroase cafenele McCafé. În România, McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 72 de restaurante în 21 de oraşe.

Până în prezent, compania a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 4.500 de angajaţi şi primește zilnic peste 200.000 clienţi. În 2017 a fost desemnat cel mai bun angajator pentru al patrulea an consecutiv, conform AON România.

Articolul precedentKarpaten Meat încurajează consumul cărnii de vită Angus de proveniență locală
Articolul următorDouă noi sortimente de Lambrusco în gama Lively Collection de la Zarea
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro