Investiție de 250.000 de euro în cel mai nou restaurant cu specific american deschis în București

Bucureștenii se pot bucura de Banjo Jack, o investiție de 250.000 de euro în cel mai nou restaurant cu specific american deschis în București. Situat pe Strada Iancu Căpitanu nr. 26, Banjo Jack are în prezent 10 angajați, iar în următoarele săptămâni va ajunge la 40. 

Cu o capacitate de 120 de locuri, restaurantul este deschis între orele 16:00 și 1:00, iar atmosfera este completată prin muzică live, în special Jazz. Lumea localurilor din Chicago este reflectată pe larg în filmele de la Hollywood, inclusiv datorită faptului că a devenit celebră pe vremea lui Al Capone, iar acest lucru se regăsește și în decorul de la Banjo Jack.

Banjo Jack este un restaurantul cu specific american, realizat după modelul localurilor din orașul Chicago și aduce în capitala României ceva din atmosfera unică a Orașului Vânturilor, celebra metropolă de pe malul lacului Michigan.

Rețetele sunt creația lui Chef Paco Ruiz, care deține în Chicago un lanț de 8 restaurante. Meniul se diferențiază prin preparatele low & slow, pregătite într-o afumătoare tradițional americană, așa cum se întâmplă în restaurantele din Chicago, care au devenit faimoase și datorită acestui stil unic de preparare. Clienții vor putea comanda, de asemenea, și whiskey burger, celebru Tomahawke sau T-Bone Steak. Bonul mediu este de 70 de lei pentru o persoană.

Mâncarea tradițional americană se află în top 10 bucătării preferate în întreaga lume.
Piața restaurantelor din România este tot mai dinamică iar acest lucru se vede în investițiile care depășesc 7 miliarde de lei. Piața HoReCa din România depășește în acest moment 30.0000 de restaurante. Bucureștiul deține o cotă de 67% din această piață.

Articolul precedentTaco Bell deschide primul restaurant la Cluj-Napoca
Articolul următorRewe România încheie 2018 cu o rețea de 236 de magazine
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.